1

شوکه شدن مجری من و تو در شهر ارواح +تصاویر

  • کد خبر : 38652
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵

پیش گویی های مجریان شبکه من وتو قبل از برگزاری بازی های المپیک مبنی بر شلوغی لندن به خاطر استقبال از بازی های المپیک گوش مخاطبین را کر کرده بود

مجری شبکه من وتو: «صاحبان هتل ها و رستوران های این شهر متعجب [و ناراحت] هستند که چرا اینقدر لندن خلوت است این درحالی است که بازی های المپیک در اینجا برگزاری می شود و الآن باید توریست های بسیاری در این شهر باشند و این مسأله همه را شوک زده کرده است.»

مجری شبکه من وتو که با وجود برگزاری مسابقات المپیک در لندن، از خلوتی این شهر ابراز تعجب می کرد در این باره گفت: «صاحبان هتل ها و رستوران های این شهر متعجب [و ناراحت] هستند که چرا اینقدر لندن خلوت است این درحالی است که بازی های المپیک در اینجا برگزاری می شود و الآن باید توریست های بسیاری در این شهر باشند و این مسأله همه را شوک زده کرده است.»

مجری من وتو در ادامه با بیان اینکه: «خیابان آکسفورد شلوغ ترین خیابان در کل اروپا بوده است» در مورد اینکه چرا لندن اکنون خلوت است گفت: «خلوتی لندن چند دلیل می تواند داشته باشد؛ توریست هایی هستند که علاقه ای به بازی های المپیک ندارند و فقط دوست دارند شهر لندن را ببینند و به خاطر برگزاری بازی های المپیک فکر می کردند که این شهر شلوغ است و منتظر مانده اند که بازی ها تمام شود بعد بیایند. به همین دلیل گفته اند که در ماه سپتامبر دوباره لندن شلوغ می شود.

علت دوم این که کسانی مثل ما که در لندن زندگی می کنیم به مرکز لندن نمی رویم به خاطر همین مرکز شهر و رستوران ها خلوت می شوند!
همینطور شرکت های خیلی بزرگ که نگران بودند کارمندانشان در این شلوغی های شهر تأخیر داشته باشند و سروقت به کارشان نرسند به آن ها اجازه دادند که در خانه هایشان کار کنند. همه این ها باعث شد که شهر لندن خلوت بشود به طوری که می گویند شهر ارواح شده است.»

گفتنی است، پیش گویی های مجریان شبکه من وتو قبل از برگزاری بازی های المپیک مبنی بر شلوغی لندن به خاطر استقبال از بازی های المپیک گوش مخاطبین را کر کرده بود، اما اکنون این مجری که به اعتراف خودش مثل همه از خلوتی شهر لندن و کسادی بازار و اوضاع خراب گردشگری شوکه شده است در اظهاراتی جالب ترجیح داد به جای انتقاد از این وضعیت اسفبار، به خیابان خلوت مرکز شهر برود و از قدم زنی در آن لذت ببرد! وی در پایان گفت: «خود ما قبل از برگزاری بازی های المپیک چندین دفعه گفتیم که “وای اگر بازی ها شروع بشود اصلا لندن چه می شود” و ناراحت بودیم[!!] ولی الآن اصلا اینگونه نیست و این شهر خلوت است. به هرحال خوب موقعی است که به مرکز شهر و خیابان آکسفورد برویم.»

اما نکته قابل توجه اینکه عوامل شبکه من وتو علارغم میل باطنی خود -که نمی خواهند تصویر منفی از انگلستان و به خصوص لندن نشان دهند- مجبور شدند “شهر ارواح” را برای لندن به کار برند. وصفی که این روزها، لندن در روزنامه های انگلستان به این نام مشهور است.

شایان ذکر است که روزنامه دیلی میل، تأثیر منفی بازی های المپیک را یک سورپرایز ناخوشایند اقتصادی برای انگلستان دانست و در مورد وضعیت اسفبار گردشگری در این کشور نوشت: «اقتصاددانان می‌گویند، هشدارهای متعدد ناشی از هرج‌ومرج مسافرت برای المپیک باعث شده که مکان‌های کلیدی انگلیس به شهر ارواح تبدیل شود و همچنین تهدیدی برای بهبود اقتصادی این کشور باشد.
کارشناسان معتقدند حتی منافع کوتاه‌مدت میزبانی بازی ها نمی‌تواند جبران خسارتی که این کشور از منافع بلندمدت منابع تجاری و گردشگری می‌کند را جبران کند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38652

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر