8

اقدام ضد اسلامی زنان برهنه در المپیک لندن + تصاویر

  • کد خبر : 38664
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید با بدنهای عریان و برهنه خود تجمعاتی را جهت اعتراض ایجاد کردند که توسط پلیس امنیتی انگلستان دستگیر شده اند.

اعتراض ضد اسلامی زنان معترض برهنه اوکراین در محل برگزاری مسابقات المپیک لندن پلیس امنیتی لندن را وادار به دخالت و بازداشت معترضان کرد. این در حالیست که این زنان که اصالتی اکراینی دارند اقدامات مشابه بسیاری را طی چند ماه اخیر انجام داده اند.
این زنان فمنیست که اهل کشور اوکراین هستند اخیرا با اعتراضات عجیبشان نقل محافل خبری هستند. آنها به صورت برهنه در حالیکه شعارهای مورد نظرشان را روی بدنشان می نویسند در شهر شروع به رژه رفتن می کنند و به اعتراض می پردازند.
تازه ترین اعتراض آنها حرکت ضد اسلامی آنهاست که در محل مسابقات المپیک دست به آن زده اند و همانور که در تصاویر مشاهده میکنید با بدنهای عریان و برهنه خود تجمعاتی را جهت اعتراض ایجاد کردند که  توسط پلیس امنیتی انگلستان دستگیر شده اند.
آخرین فعالیت اعتراضی آنها مربوط به حضورشان در اعتراض به استفاده ابزاری از مانکنهای لاغر اندام مفرط در نمایشگاه پاریس است.آنها در مسابقات یورو ۲۰۱۲ اوکراین نیز در بازی انگلستان و ایتالیا برهنه نزدیک استادیوم مسابقه به اعتصاب و اعتراض دست زدند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر