2

هنرمند یک انگشتی را ببینید+تصاویر

  • کد خبر : 38667
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲

افراد معلول شاید از جامعه به دور باشند و یا کسی خیلی با آن ها کاری نداشته باشد اما این افراد در بسیاری از موارد از انسان های سالم نیز پیشی می گیرند و دست به کارهای خارق العاده می زنند.  شاید دیده باشید که یک فرد بدون داشتن یک دست کارهای عجیبی انجام می […]

افراد معلول شاید از جامعه به دور باشند و یا کسی خیلی با آن ها کاری نداشته باشد اما این افراد در بسیاری از موارد از انسان های سالم نیز پیشی می گیرند و دست به کارهای خارق العاده می زنند.
 شاید دیده باشید که یک فرد بدون داشتن یک دست کارهای عجیبی انجام می دهد و یا بدون داشتن انگشتان باز هم در رشته ای بسیار موفق است اما این هنرمند چینی با یک انگشت خودش هنرنمایی می کند.

یک هنرمند چینی که تنها یک انگشت در دستان خودش دارد با استفاده از همین یک انگشت نقاشی های بسیار زیبایی را می کشد. او ابتدا قلم را به دهان می گیرد و پس از آن با کمک انگشت شست دستش و همچنین مچش نقاشی های مینیاتوری بسیاری زیبایی را خلق می کند.

نکته دیگر این است که او تنها یک دست و تنها یک انگشت دارد و از همین رو شگفتی افراد بسیار زیادی را به خودش جذب می کند. او گفته است که این کار را تنها برای گذران اوقات فراغت انجام می دهد.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38667

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر