3

اندیشه و مکتب مهدویت در حال فراگیر شدن است.

  • کد خبر : 388
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۱

دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه برخی تعصب‌های نابه‌جا از ویژگی‌های افراد نادان و کم‌سواد است، تصریح کرد: هیچ‌کس از دوستی و رفاقت با کشورهای غربی و آمریکا سودی نبرده است. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر شجونی ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و […]

دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه برخی تعصب‌های نابه‌جا از ویژگی‌های افراد نادان و کم‌سواد است، تصریح کرد: هیچ‌کس از دوستی و رفاقت با کشورهای غربی و آمریکا سودی نبرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر شجونی ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و کانون اسلامی دانشجویان واحد رشت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، با برشمردن ویژگی‌های امام راحل اظهار داشت: مردم ایران از زمانی که اسلام را پذیرفتند تمام هستی خود را در این راه گذاشتند تا زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود.
وی افزود: ایرانی در عین ایرانی بودن خود و توجه به تاریخ گذشته‌اش دارای ارزش‌های اسلامی است زیرا اسلام بالاتر از هر چیز دیگری است.
دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه برخی تعصب‌های نابه‌جا از ویژگی‌های افراد نادان و کم‌سواد است، تصریح کرد: هیچ‌کس از دوستی و رفاقت با کشورهای غربی و آمریکا سودی نبرده است.
وی ادامه داد: انگلیس با استثمار هند ارزش‌های اسلامی هزار ساله این کشور را از بین برد و موش و گاو و قورباغه‌پرستی را برای ملت آن به ارمغان برد.
شجونی با اشاره به اینکه آمریکا و دول غربی و اروپایی آبروی دموکراسی در جهان را برده‌اند، افزود: امروزه جهان معاصر جایی برای مکاتب دست‌ساز بشری نیست و اندیشه و مکتب مهدویت در حال فراگیر شدن است و مردم دنیا در انتظار این هستند تا یک منجی مصلح آزادی را برایشان به ارمغان آورد.
وی با تصریح بر اینکه دانشجویان باید روی داشته‌های خود بیشتر مطالعه کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید تنها ادای افراد روشنفکر را درآورند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با بیان اینکه انسان حق ندارد آنچه را که از ظرفیت درک آن عاجز است، منکر شود، خاطرنشان کرد: ما همواره امامان و ائمه و بزرگان خود را با مصیبتشان شناخته‌ایم در حالی که از بیان علوم آنها تمام کتابخانه‌های دنیا عاجز مانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اسلام دین کامل و سرنوشت‌سازی است، افزود: خداوند از انسان طبق آیات قرآن خواسته تا در روی زمین متواضع و فروتن راه برود و هرگز به ظلم و فساد تن در ندهد و زنان مسلمان با حفظ عفت و حیا زمینه سوءاستفاده را به مردان ندهند.
شجونی رفاقت با ظلم را دارای سرانجام خوبی ندانست و تصریح کرد: عاقبت رژیم پهلوی رفاقت او با اجانب بود که هرگز از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود.
وی امام خمینی (ره) را یکی از مبارزان آگاه و شجاع خواند و بیان داشت: مبارزه با سلطنت شاهنشاهی، جنگ با سلطه‌گران شوروی، جنگ با آمریکا و متعصبان داخلی از جمله کارهای درخشان امام (ره) در طول حیات ایشان است.
دبیر کل جامعه وعاظ تهران با تاکید بر اینکه دانشجویان اطاعت از ولایت فقیه را از دست ندهند، اظهار داشت: این انقلاب برای به ثمر رسیدن تنها ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید داده است که ما باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم.
وی افزود: تمام ادیان در دنیا در عمق باور خود ولایت فقیه را باور دارند و از روی ظلم و جهل و غرور با آن مخالفت می‌کنند.
شجونی با اشاره به اینکه امام راحل شخصیتی بزرگ بود که دنیا در نظرش کوچک به نظر می‌رسید، افزود: ما نیامده‌ایم در این دنیا به هر قیمتی زندگی کنیم بلکه آمده‌ایم تا قیمت و ارزش پیدا کنیم.
وی با تصریح بر اینکه مردم نباید به جهالت برگردند، اظهار داشت: بیداری اسلامی برگرفته از اندیشه‌های امام راحل است و باید این پرچم را در دنیا برافراشته کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر