0

مثال ایرانی سرمربی ازبکستان درباره ترکیب تیمش

  • کد خبر : 389157
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۴

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ازبکستان شب گذشته در بازی خانگی دور پنجم دیدارهای گروه E انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۳ بر یک از سد ترکمنستان گذشت. سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال ازبکستان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه میزان قدرت ترکمنستان نمی‌توانست از […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ازبکستان شب گذشته در بازی خانگی دور پنجم دیدارهای گروه E انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۳ بر یک از سد ترکمنستان گذشت.

سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال ازبکستان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه میزان قدرت ترکمنستان نمی‌توانست از ترکیب چرخشی برای این بازی استفاده کند، گفت: ترکیب چرخشی در بازی‌های انتخابی جام جهانی مجاز نیست. شما بازی ایران و هنگ‌کنگ را دیدید که بازیکنان کلیدی همانند سردار آزمون و مهدی طارمی که ۱۰ سال است کنار هم بازی می‌کنند، حضور داشتند. می‌بینید که در یک مسابقات طولانی بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ‌کنگ به میدان رفتند. در فوتبال دنیا بازیکنانی که در نیمه دوم به زمین می‌آیند سهم زیادی در نتیجه دارند. ۱۰ بازیکن برای رفتن به جام جهانی کافی نیست و ما به حداقل ۱۸ بازیکن نیاز داریم.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در آخرین بازی‌اش در این مرحله از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ سه‌شنبه ۲۲ خرداد میهمان ایران است. در جدول رده‌بندی گروه E تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با ۱۳ امتیاز اول و دوم هستند. تیم‌های ملی ترکمنستان و هنگ‌کنگ نیز با یک امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389157

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]