1

شورای نگهبان نتایج بررسی صلاحیت‌ها را کی اعلام می‌کند؟

  • کد خبر : 389189
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۲۸

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مهلت ۵روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت ۸۰ داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز (شنبه ۱۹ خرداد ماه) به پایان می‌رسد و طبق قانون، شورای نگهبان این حق را دارد که مهلت ۵روزه را به‌مدت ۵ روز دیگر تمدید و تا ۲۴ خرداد ماه نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را اعلام […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مهلت ۵روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت ۸۰ داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز (شنبه ۱۹ خرداد ماه) به پایان می‌رسد و طبق قانون، شورای نگهبان این حق را دارد که مهلت ۵روزه را به‌مدت ۵ روز دیگر تمدید و تا ۲۴ خرداد ماه نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را اعلام کند.

 

هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در همین زمینه و با تأیید این خبر که فرصت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها تمدید می‌شود، گفت: شورای نگهبان تلاش می‌کند مهلت تمدید‌شده حداقلی باشد.

به گزارش تسنیم با توجه به تأکید سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر استفاده حداقلی شورای نگهبان از فرصت ۵روزه دوم، پیش‌بینی می‌شود که نتایج بررسی صلاحیت‌‌ها تا دو سه روز آینده و پیش از پایان فرصت ۵روزه دوم اعلام شود.

به گزارش تسنیم، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پی سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان شد، قرار است یک سال زودتر از موعد و در تاریخ ۸ تیر ماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/+

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389189

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]