0

جدال مس رفسنجان و آلومینیوم به وقت اضافه کشیده شد

  • کد خبر : 389370
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک – یک انجامید تا دو […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک – یک انجامید تا دو تیم به تلاش خود در وقت‌های اضافه ادامه دهند.

 

اشتباه احمد گوهری سنگربان آلومینیوم در دقیقه ۱۳ فرصت مناسبی را برای منتظر محمد ایجاد کرد. ضربه اول وینگر عراقی با مهار گوهری همراه شد، اما محمد در ادامه خودش توپ را تبدیل به گل کرد و زننده گل اول این مسابقه بود. ابوالفضل قنبری اما در دقیقه ۶۴ گل مساوی اراکی‌ها را به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه کشاند.

قضاوت دیدار آلومینیوم اراک – مس رفسنجان برعهده وحید کاظمی است. او در ۹۰ دقیقه این مسابقه به میثم تیموری از مس رفسنجان کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]