4

ناسکه کریمی الماسی در میان سالن های زیبایی کشور شناخته شد!

  • کد خبر : 389375
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
جالب است بدانید که برند زیبایی ناسکه کریمی بواسطه ی دریافت امتیازات مردمی در بستر سایت عروسکو توانست در میان بیش از دو میلیون سالن زیبایی در سال 1403 برند یکم را از آن خود کند..

به گزارش روابط عمومی وبسایت بزرگ عروسکو بهار امسال ۱۴۰۳ برند ناسکه کریمی از شهر پیرانشهر توانست با ثبت امتیازات مردمی در وب سایت عروسکو از میان بیش از دو میلیون سالن زیبایی شناسایی شده در کشور رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد به گزارش رسیده از مدیر روابط عمومی سایت عروسکو خانم مهندس نگار زندی برند ناسکه کریمی با توجه به میزان زیاد محبوبیت و معروف شدنش در میان دختران جوان به زودی و در صورت استمرار این نتایج به جایگاهی دست نیافتنی در بین سالن های زیبایی کشور خواهد رسید.

وی اضافه کرد به لطف خدا و به یاری و حمایت شما مردم مشکل پسند و زیبا پسند امسال برند ناسکه کریمی به عنوان برترین برند سالن های زیبایی کشور در وب سایت مرجع بیوتی و ودینگ فارسی (عروسکو) معرفی شده و در معرض دید میلیون ها بازدید کننده رسانه اینترنتی عروسکو قرار گرفته است این اتفاق مسیر تازه ای برای سرکار خانم کریمی (مدیریت برند ناسکه کریمی) در ارائه هرچه بهتر خدمات و پیشرفت کاری ایشان پدید آورده و قطعا باعث خواهد شد که بیشتر از قبل برای دیدار عروس خانم های جوان و هنر جویانش مشتاق و مشتاق تر شود.

 

 

نگار زندی در ادامه گفت: امیدواریم در ماه ها و سال های آینده برند ناسکه کریمی بتواند معروفیت و محبوبیت خود را در میان مردم کشور بیشتر از پیش حفظ کند و تلاش نماید تا این جایگاه ارزنده را با تمام وجود حفظ کند چرا که برای دست یابی به این جایگاه سال ها تلاش شبانه روزی کرده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی عروسکو خانم ناسکه کریمی به خاطر مهارت هایی که در حرفه ی خود یعنی آرایش و میکاپ عروس دارد، سبک هنری وی امروز با نام سبک ناسکه کریمی در بخش گریم و میکاپ عروس به عنوان سبکی متفاوت و منحصربفرد در میان جوانان کشور معروف شده است. ایشان اولین نفری ست که به صورت تخصصی در خصوص شناخت برند های آرایشی کتابی را تالیف کرده که برای کار آموزان رشته میکاپ بسیار راه گشاست، همچنین ناسکه کریمی با ارائه ضمانت در خدمات خود توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را برای خود به ارمغان آورد.

 

 

جالب است بدانید که برند زیبایی ناسکه کریمی بواسطه ی دریافت امتیازات مردمی در بستر سایت عروسکو توانست در میان بیش از دو میلیون سالن زیبایی در سال ۱۴۰۳ برند یکم را از آن خود کند..

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389375

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]