1

ناگلسمان: انتظارات هواداران را برآورده کردیم

  • کد خبر : 389635
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از پیروزی ۲ بر صفر امشب (چهارشنبه) مردانش برابر مجارستان در دومین دور از بازی‌های گروه A یورو ۲۰۲۴ که منجر به صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی شد، گفت: در کل من راضی هستم. برای یک تیم اولین و […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از پیروزی ۲ بر صفر امشب (چهارشنبه) مردانش برابر مجارستان در دومین دور از بازی‌های گروه A یورو ۲۰۲۴ که منجر به صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی شد، گفت: در کل من راضی هستم. برای یک تیم اولین و مهمترین هدف، کسب پیروزی است. هم خودمان، هم هواداران حاضر در ورزشگاه فقط ۳ امتیاز را می‌خواستند که ما هم انتظارات آنها را برآورده کردیم.

ناگلسمان ادامه داد: تمام بازیکنانم هرآنچه در توان داشتند گذاشتند و این به نظر من یک نشانه بسیار خوب و امیدوار کننده برای تیم ماست. به نظرم تیم ما به خصوص در نیمه دوم کنترل بسیار خوبی بر بازی داشت. گل دوم‌‌مان هم در آن نیمه با یک کار گروه بسیار زیبا رقم خورد که نظم بازی حریف را به هم ریخت. حتی بعد از آن گل هم، بعضی از بازیکنان ما به دنبال زدن گل سوم بودند و البته برخی دیگر ترجیح می‌دادند که محتاطانه‌تر و با تملک توپ کار را دنبال کنند. گاهی اوقات فشار حریف روی ما افزایش پیدا می‌کرد اما در نهایت می‌توانیم راضی باشیم. تیم دارد نشان می‌دهد که پخته‌تر از قبل شده است. شاید اگر همین بازی را در ماه اکتبر سال قبل انجام می‌دادیم نمی‌توانستیم با چنین نتیجه‌ای برنده باشیم. با این وجود در این سطح از رقابت‌ها حفظ ثبات بسیار مهم است. مجارستان تیم بسیار سرسختی بود اما ما در اغلب اوقات بر بازی مسلط بودیم. در چنین بازی‌هایی کسب پیروزی مهم است که ما آن را انجام دادیم.

سرمربی آلمان در ادامه به تمجید از دو گلزن تیمش، جمال موسیالا و ایلکای گوندگان پرداخت. او ابتدا درباره موسیالا که نمایشی درخشان و حرکاتی تکنیکی داشت، گفت: او در هر دو بازی ما در این جام عالی بوده و نه تنها دو گل زده بلکه در حرکات هجومی‌مان دفاع کردن را برای حریف سخت کرد. اینکه او می‌داند چطور فشار بازی را مدیریت و بر توانایی‌های فردی‌اش برای گشودن گره بازی تکیه کند بسیار مهم است. موسیالا باید احساس  کند که دارد در یک زمین کوچک در کنار دوستانش بازی می‌کند، نه اینکه در یک تورنمنت و تحت فشار است. گوندوگان؟ او هم واقعاً تلاش کرد و مدام با من در کنار زمین در ارتباط بود تا بازی را مدیریت کند. گوندوگان واقعاً بازیکنی باهوش و قابل اعتماد است.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]