1

پزشکیان می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه فرصت تنفس باشد

  • کد خبر : 389639
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش ایرنا ، محمد ملک مکوندی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز بکار ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان با اشاره به تاریخچه بازرگانی ایران بیان کرد: “ایران از دوران کهن مسیر بازرگانی بوده و می‌توانست در مقاطع مختلف ثروت زیادی تولید کند ؛ مزیت‌های کشاورزی ارزشمند و تنوع آب و هوایی که ایران دارد، […]

به گزارش ایرنا ، محمد ملک مکوندی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز بکار ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان با اشاره به تاریخچه بازرگانی ایران بیان کرد: “ایران از دوران کهن مسیر بازرگانی بوده و می‌توانست در مقاطع مختلف ثروت زیادی تولید کند ؛ مزیت‌های کشاورزی ارزشمند و تنوع آب و هوایی که ایران دارد، حیف است که در چنین شرایط بدی باشد.

وی همچنین به توانمندی‌های پزشکیان،اشاره و اظهار کرد: کسی که می‌تواند ایران را با کمک مردم و به تدریج به ریل برگرداند، دکتر پزشکیان است؛ وی یک فرصت برای احیای امید و نشاط در بین جوانان و نوجوانان است، زیرا آنها سرخورده شده‌اند و نیاز به انگیزه دارند و پزشکیان با صداقت، پاکدستی، مبارزه با رانت و استفاده از مدل‌های توسعه‌ای می‌تواند گره‌گشا باشد.

مکوندی به توانمندی‌های پزشکیان در سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: وی می‌تواند در سیاست خارجی توازن بین‌المللی برای ایران به وجود بیاورد و بی شک وی به چهره‌ای مقبول در جهان تبدیل خواهد شد.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان ادامه داد: استفاده از نظریات کارشناسی را یک فرصت برای بازگشت ایران به مسیر توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: پزشکیان توجه ویژه‌ای به مقوله علم دارد و از مدل توسعه پایدار استفاده خواهد کرد اما پیش از آن باید شرایط فرهنگی مناسب ایجاد شود.

گشایش در سپهر سیاسی، اجتماعی و اجرایی کشور با موفقیت پزشکیان در انتخابات

همچنین در این مراسم رییس ستاد مردمی بانوان حامی پزشکیان گفت: پزشکیان آمده است تا گشایشی در سپهر سیاسی، اجتماعی و اجرایی کشور رقم بزند.

صدیقه میری افزود: پزشکیان با اتکا به ایمان، دانش، صداقت و شجاعت آمده است تا در سیاست داخلی همگرایی و در سیاست خارجی دیپلماسی مناسب ایجاد کند.

وی بیان کرد: ایشان وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده است تا به جای فرار مغزها به نخبگان و شایستگان به عنوان موتور محرک توسعه اهمیت دهد.

رییس ستاد مردمی بانوان حامی پزشکیان افزود: ایشان طبیب ملت است و آمده تا با اتخاذ سیاست‌های صحیح بودجه‌ای فشار تورم و مالیات را از سفره مردم بردارد.

وی افزود: این مهم می‌طلبد که با هر سلیقه سیاسی، ایشان را همراهی کنیم تا دولتی مبتنی بر علم، عقلانیت و اندیشه بر سر کار بیاید.

میری تاکید کرد: باید برای نجات کشور، برای آینده ایران و سرنوشت خود، هر کدام یک ستاد باشیم، پای صندوق بیاییم و دیگران را به مشارکت دعوت کنیم و رای خود را نیز برای ایران و برای ما در سبد رای طبیب ملت بیندازیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389639

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]