1

تشریح سفر چند ساعته به قطر از زبان باقری

  • کد خبر : 389649
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در جریان دیدار با مقامات قطر در ارتباط با اوضاع منطقه به ویژه مسائل مرتبط با نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه و تلاش‌هایی که برای توقف این جنایت‌ها باید انجام شود رایزنی و گفتگو کردیم. به گزارش ایسنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی […]

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در جریان دیدار با مقامات قطر در ارتباط با اوضاع منطقه به ویژه مسائل مرتبط با نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه و تلاش‌هایی که برای توقف این جنایت‌ها باید انجام شود رایزنی و گفتگو کردیم.

به گزارش ایسنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که عصر روز چهارشنبه به منظور سفری چند ساعته راهی قطر شده و با نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور عربی و اسلامی دیدا و رایزنی کرده بود در پاسخ به سوالی در ارتباط با نتایج این سفر  با تاکید بر اینکه این سفر در راستای پیشبرد سیاست همسایگی ایران انجام شده و رئیس جمهور  و وزیر خارجه شهید همواره بر این موضوع بسیار تاکید داشتند و نقش آفرینی موثری در این عرصه ایفا کردند ،گفت:  در جریان سفر به دوحه ملاقات تفصیلی با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر داشتیم.

باقری با بیان اینکه ما مناسبت های همه جانبه ای  در حوزه‌های مختلف با قطر داریم، اظهار کرد:  در رایزنی های امروز  ، در ارتباط با بحث‌های دوجانبه در حوزه‌های اقتصادی ، سیاسی و… رایزنی و گفتگو کردیم.

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه در جریان این سفر در ارتباط با اوضاع منطقه به ویژه مسائل مرتبط با نسل کشی صهیونیستی ها در غزه و و تلاش های  که کشورهای اسلامی در راستای توقف این جنایت‌ها باید انجام دهند رایزنی و گفتگو کردیم ،ادامه داد : ظرفیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد باید بسیج و تجمیع شود تا نسل کشی صهیونیست‌ها را متوقف کند و به مردم  مظلوم فلسطین کمک شود.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این ارتباط بحث‌های خوبی صورت گرفت ادامه داد: در جریان رایزنی که با دوستان قطری داشتیم قرار شد به همکاری‌ها و رایزنی‌های دو کشور در ارتباط با مسائل مرتبط با ثبات و امنیت در منطقه و ارتقا همکاری ها بین دو کشور در حوزه‌های مختلف ادامه دهیم.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389649

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]