3

شرکت مدیرعامل پارس ایزوتوپ در مجمع بین‌المللی پزشکی هسته‌ای بریکس

  • کد خبر : 389750
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۲۴

مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ در نشست تخصصی پزشکی هسته‌ای اعضای بریکس در سن پترزبورگ روسیه که در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار شد، اظهار کرد: توجه به زنجیره تامین و ارزش رادیوداروها از نکات مهم و حائز اهمیت برای همه اعضا است. به گزارش ایسنا، برای اولین بار مجمع بین‌المللی بریکس در سطح بالا در […]

مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ در نشست تخصصی پزشکی هسته‌ای اعضای بریکس در سن پترزبورگ روسیه که در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار شد، اظهار کرد: توجه به زنجیره تامین و ارزش رادیوداروها از نکات مهم و حائز اهمیت برای همه اعضا است.

به گزارش ایسنا، برای اولین بار مجمع بین‌المللی بریکس در سطح بالا در مورد پزشکی هسته‌ای در سن پترزبورگ در تاریخ ۲۰ و ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴  برگزار شد. وزارت بهداشت روسیه و شرکت دولتی روس اتم سازمان دهندگان این انجمن بودند. در این رویداد مدیران وزارت‌خانه‌های بهداشت بریکس و آژانس‌های مربوطه مسئول همکاری در پزشکی هسته‌ای، افراد برجسته از مراکز علمی در این زمینه و همچنین توسعه دهندگان و تولیدکنندگان رادیوداروها از شرکت‌های مهم دنیا حضور داشتند. در این نشست حدود ۲۰۰ نفر از جمله مراکز انکولوژی و درمانی بریکس، سازمان‌های تحقیقاتی و موسسات آموزش عالی نیز شرکت کردند.

محمدرضا داورپناه مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ در این مجمع درباره موضوعاتی از جمله زنجیره تامین و ارزش رادیوداروها، امکان به اشتراک گزاری فناوری‌ها و مباحث علمی سخنرانی کرد.

وی همچنین به ارائه گزارشی کامل از وضعیت رادیوداروها در دنیا، کشورهای بریکس و ایران و همینطور بررسی نقاط ضعف و قوت کشورهای عضو و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در تامین رادیوایزوتوپ‌ها و رادیوداروها پرداخت.

شرکت مدیرعامل پارس ایزوتوپ در مجمع بین‌المللی پزشکی هسته‌ای بریکس

شایان ذکر است، پزشکی هسته‌ای یکی از کانون‌های اصلی توسعه رویکرد شخصی‌سازی شده با فناوری پیشرفته برای تشخیص و درمان انواع بیماری‌های سرطانی و غیر سرطانی است. لذا، برگزاری این مجمع می‌تواند به عنوان یک پلت فرم موثر برای ارائه تحولات در پزشکی هسته‌ای و نقطه شروعی در تثبیت تلاش‌های کشورهای بریکس برای ترویج بیشتر پزشکی هسته‌ای باشد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389750

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]