1

پرفروش ترین دستگاه زیبایی موجود در بازار را بشناسید!

  • کد خبر : 389826
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
درآمد جهانی صنعت زیبایی در سال ۲۰۲۳ برابر با ۱۵.۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

میکرودرم ابریژن؛ پرفروش‌ترین دستگاه مراقبت از پوست

دستگاه‌های لیزر موهای زائد، دستگاه‌های لاغری، جوان‌سازی و مراقبت از پوست از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌ها است که در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود. کارایی بالا، فناوری به‌کار رفته شده، دوره نقاهت کوتاه و کم‌عارضه بودن دستگاه‌ها در میزان فروش آن‌ها نقش دارد. فقط با چند دقیقه زمان گذاشتن برای خواندن این مطلب، با پرفروش‌ترین و بهترین دستگاه‌های زیبایی آشنا شوید.

دستگاه‌های جوان‌سازی پوست؛ پرطرفدارترین دستگاه‌های کلینیک زیبایی

به‌طورکلی دستگا‌ه‌های جوان‌سازی پوست باتوجه‌به نوع کاربردشان در دو نوع کلی درمانی و زیبایی موجود هستند. از دستگاه‌های جوان‌سازی پوست برای درمان و بهبود لکه‌های تیره پوستی (ملاسما)، رفع چین‌وچروک پوست، از بین بردن اسکار آکنه، زخم‌ها و کوچک کردن منافذ پوست صورت استفاده می‌شود. به‎‌عنوان مثال ویرچو آر اف از بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های جوان‌سازی است که برای درمان آکنه و رفع چین‌وچروک صورت کاربرد دارد. در ادامه به معرفی دستگاه‌های جوان‌سازی درمانی و زیبایی پرداخته‌ایم.

دستگاه‌های جوان‌سازی و درمانی؛ راهکاری شگفت‌انگیز برای درمان ضایعات پوستی

دستگاه لیزر کیوسوئیچ، لیزر اکسل وی، پلت فرم XEO، دستگاه CO2 فرکشنال ار پرفروش‌ترین دستگاه‌های جوان‌سازی درمانی برای مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی است. دستگاه اکسل V  با داشتن سیستم خنک‌کننده قوی و کم‌ترین میزان عوارض جانبی، برای درمان اسکار آکنه، درمان لک و ضایعات پوستی استفاده می‌شود. دستگاه زیبایی و درمانی پلت فرم XEO، دستگاهی مناسب برای درمان اسکار ناشی از سوختگی و جراحی در پوست‌هایی با تایپ آسیایی است.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ، برای پاک‌کردن تتوها و لکه‌های پوستی به کار می‌رود. دستگاه CO2 FRACTIONAL از کم‌دردترین و کم‌عارضه‌ترین دستگاه‌ها برای رفع طیف وسیعی از مشکلات پوستی ازجمله رفع جای جوش و خال و از بین بردن زگیل تناسلی است. باتوجه‌به نوسانات قیمت ارز در بازار برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر فرکشنال co2 یا سایر دستگاه‌های پرفروش کلینیک‌های زیبایی با کارشناسان آفاطب تماس بگیرید.

دستگاه‌های جوان‌سازی و زیبایی؛ روشی طلایی برای بهبود چین‌وچروک

دستگاه‌های ویرچو آر اف، اگنس، آر اف السیس، هایفو دابلو گلد پریمیوم و دستگاه‌های پلاسما فرکشنال از پرفروش‌ترین دستگاه‌های جوان‌سازی و زیبایی هستند که برای درمان چین‌وچروک و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شوند. در ادامه به بررسی مزایا استفاده از دستگاه‌های جوان‌سازی و زیبایی می‎‌پردازیم:

  • دستگاه RF ویرچو با داشتن بهترین سیستم رادیوفرکانسی برای درمان چین‌وچروک، ملاسما و رفع لک‌های پوستی کاربرد دارد.
  •  دستگاه منحصربه‌فرد اگنس با استفاده از تکنولوژی آر اف فرکشنال نیدلینگ برای درمان آکنه‌های فعال و مقاوم به درمان و بلفاروپلاستی استفاده می‌شود.
  • دستگاه آر اف السیس، از معدود دستگاه‌هایی است که برای درمان تعریق بیش‌ازحد، اثربخشی بالایی دارد.
  • دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم از دستگاه‌های پرقدرت بوده که برای جوان‌سازی پوست و بهبود چین‌چروک‌های تایپ‌های پوستی مختلف مناسب است.
  • دستگاه پلاسما فرکشنال با داشتن ۹ برنامه اختصاصی درمانی، برای رفع زگیل و خال، جوان‌سازی پوست و بلفاروپلاستی استفاده می‌شود.

چنانچه قصد تهیه دستگاه‌های جوان‌سازی زیبایی پوست ازجمله خرید دستگاه هایفو دابلو گلد را برای کلینیک یا مطب زیبایی دارید برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان آفاطب تماس بگیرید.

دستگاه VIRTUE RF؛ پرفروش‌ترین دستگاه زیبایی

دستگاه‌های لیزر موهای زائد؛ پرکاربردترین دستگاه‌های کلینیک زیبایی

دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد براساس کاربرد، فناوری به‌کار رفته و برندشان به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر مو زائد پرداخته‌ایم.

  • برند الکساندرایت: ۳ مدل از پرفروش‌ترین دستگاه‌های الکساندرایت شامل لیزر الکس اندینگ اکسل اچ ار، دستگاه لیزر الکس اکسنتو (Single Accento) و دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندینگ (Dual Accento) هستند.
  • برند دایود:  دستگاه لیزر دایود مد آپولو  اچ ای ۸۱۱ و لیزر دایود سلن از پرفروش‌ترین دستگاه‌های برند دایود است که با  برخورد نور لیزر روی رنگدانه‌ها، موهای زائد را حذف می‌کند.
  • دستگاه IPL SHR 650: این دستگاه پرقدرت قابلیت ایجاد ۱ تا ۱۰ شات را فقط در عرض یک ثانیه برای حذف موهای زائد دارد.

هرکدام از دستگاه‌های لیزر موهای زائد کاربرد منحصربه‌فرد خود را دارند. به‌عنوان مثال دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندینگ از لیزری با طول موج ۷۵۵ نانومتر برای حذف موهای زائد در تایپ‌های پوستی روشن استفاده می‌شود اما دستگاه لیزر دایود سلن برای رفع موهای زائد انواع مختلف تایپ‌های پوستی مخصوصا تایپ پوستی درجه ۳ و ۴ به‌کار برده می‌شود. همچنین دستگاه لیزر موهای زائد الکس اکسنتو اندینگ مناسب تایپ‌های پوستی تیره است.

دستگاه‌های لاغری؛ غیرتهاجمی و کم‌تهاجمی

دستگاه‌های کانتورینگ بدن چربی‌های موضعی انباشه شده را بدون نیاز به دوره نقاهت از بین می‌برند. این دستگاه‌ها قابلیت از بین بردن چربی‌ها و عضله‌سازی را به‌طور هم‌زمان دارند. به‌طور کلی دستگاه‌های کانتورینگ بدن به دو نوع کلی غیرتهاجمی و کم تهاجمی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی؛ کاهش سایز بدون نیاز به جراحی

دستگا‌ه‌های لاغری غیرتهاجمی با دارا بودن تکنولوژی‌های پیشرفته امکان کاهش سایز و بهبود تناسب اندام زیباجویان را بدون نیاز به جراحی فراهم کرده است. دستگاه‌های CMSLIM، ترواسکالپ ای دی و دستگاه آر اف رافوس از پرفروش‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی برای کلینیک‌های زیبایی هستند.

  • دستگاه CMSLIM برای از بین بردن چربی‌های موضعی و عضله‌سازی به‌طور هم‌زمان، از فناوری تمرین عضلات الکترومغناطیسی با شدت بالا (HI-EMT) استفاده می‌کند.
  •  دستگاه ترواسکالپ ای دی، دستگاهی پرقدرت  با ۸ پروب تخصصی است که برای از بین بردن چربی‌های موضعی نواحی مختلف بدن کاربرد دارد.
  • دستگاه آر اف رافوس برای از بین بردن چربی‌های موضعی در نواحی شکم، پهلو، غبغب و بازو استفاده می‌شود. همچنین دستگاه رافوس قابلیت لیفت کردن و فرم‌دهی بدن را دارد.

دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی به دلیل نداشتن دوره نقاهت و کم‌ترین میزان ریسک بروز عوارض جانبی از محبوب‌ترین روش‌های لاغری برای زیباجویان است؛ درنتیجه با خرید دستگاه‌های کانتورینگ غیرتهاجمی و باکیفیت می‌توان زیباجویان بسیاری را به مشتریان خود تبدیل کنید.

دستگاه‌های لاغری کم‌تهاجمی؛ لیفت کردن ناحیه درمانی

دستگاه لیپوماتیک و دستگاه لیپوساکشن ایواماتیک، دو مدل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های لاغری به روش غیرتهاجمی مورد استفاده جراحان پلاستیک هستند. دستگاه لیپوساکشن ایواماتیک قابلیت از بین بردن چربی‌های موضعی بدن را به‌صورت یکنواخت دارد. برخلاف روش‌های لیپوساکشن سنتی، با استفاده از دستگاه لیپوماتیک برای لاغری، امکان سوختگی و نکروز در نواحی درمانی وجود ندارد. همچنین دستگاه لیپوماتیک با داشتن دوره نقاهت کوتاه و لیفت کردن ناحیه درمانی، یکی از بهترین دستگاه‌ها برای لاغری است.

دستگاه CMSLIM؛ پرفروش‌ترین دستگاه لاغری غیرتهاجمی

دستگاه‌های مراقبت از پوست؛ بهترین روش برای شفاف کردن پوست

دستگاه میکرودرم ابریژن ساندرم ۳ یکی از پرفروش‌ترین و بهترین دستگاه‌های مراقبت از پوست برای رفع کدری و از بین بردن جوش‌های سرسیاه صورت است. دستگاه میکرودرم ابریژن با لایه‌برداری عمیق پوست، اسکارها و لکه‌های پوستی را درمان می‌کند. همچنین دستگاه میکرودرم ابریژن SUNDERM لکه‌های ناشی از سوختگی و حاملگی را بهبود می‌دهد. به‌علاوه، به دلیل لایه‌برداری و از بین بردن سلول‌های مرده پوست، در پایان جلسه درمانی با دستگاه میکرودرم ابریژن، پوست شما شفاف‌تر می‌شود.

پرفروش‌ترین دستگاه‌های زیبایی را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید

دستگاه‌های لیزر مو زائد، دستگاه‌های جوان‌سازی و مراقبت از پوست و دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی و کم‌تهاجمی از مورد نیازترین دستگاه‌ها برای مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی است. برای خرید دستگاه‌های کلینیک زیبایی باید به نکاتی مانند کم‌عارضه بودن دستگاه، طول جلسات درمانی، مدت زمان دوره نقاهت و اصالت دستگاه توجه کنید. برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌‌های کلینیک زیبایی به فروشگاه‌هایی که خدمات پس از فروش منحصربه‌فردی در اختیار شما قرار می‌دهند مانند سایت آفاطب مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389826

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]