2

نیکزاد: رئیس جمهور نباید کدخدا را خدا بداند/ میراث شهید رئیسی را به بن‌بست نکشاند+ فیلم

  • کد خبر : 390359
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه عصر روز دوشنبه – ۴ تیر- با حضور علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی او و شماری از فعالان و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد. مردم کرمانشاه همیشه محافظ مرزهای […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه عصر روز دوشنبه – ۴ تیر- با حضور علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی او و شماری از فعالان و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

مردم کرمانشاه همیشه محافظ مرزهای ایران بودند

علی نیکزاد در این همایش گفت: مردم کرمانشاه حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، در طول تاریخ هرگاه خطری ایران را تهدید کرده، مردم این منطقه از مرزها دفاع کرده اند.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات قالیباف افزود: از اردوگاه انقلاب با شما سخن می‌گویم روی حرف من کمی تامل کنید حکمرانی در اردوگاه انقلاب اسلامی بی‌بدیل است، در مقطعی کسی جرات نفس کشیدن خلاف اردوگاه شرق و غرب نداشت، اما امام (ره)با جرات جمهوری اسلامی را تشکیل داد.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته‌ایم، هرکس بگوید جمهوری اسلامی دستاورد نداشته دروغ می‌گوید؛ اگر دستاورد نمی‌داشتیم ایران امروز هرگز امن نبود.

شهید رئیسی بر مبنای مردم باوری برای مردم کار کرد

نیکزاد اظهار داشت: اگر چه کاستی‌هایی در موضوع بورس، اقتصاد، ناترازی انرژی، خلق و تولید ثروت، توسعه حمل و نقل، سرانه درآمد، تورم، اشتغال، جوانان و به کارگیری بانون در پست‌های مدیریتی، و آزادی های اجتماعی مدنی مشکلانی داریم، اما دستاوردهای دیگری در حوزه های دانش و فناوری و دفاعی داریم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در جایگاه رئیس جمهوری بر مبنای مردم باوری و خدا باوری برای مردم کار کرد، اما اگر در دولت شهید رئیسی می‌توانستند آنچه مدنظر ما در حل مشکلات معیشت، جوانان، مسکن، اشتغال، دیوان‌سالاری اداری و فاصله دولت ملت هم انجام می‌دادند، دیگر مدینه فاضله می شدیم.

رئیس جمهور فردی باشد که میراث شهید رئیسی را به بن‌بست نکشاند

نیکزاد گفت: کسی که بتواند در حل مشکلات مردم راه شهید رئیسی را ادامه بدهد محمدباقر قالیباف است؛ اگر حسن تهرانی مقدم پدر موشکی شناخته می شود قالیباف تاثیرگذار بوده است؛ او پلیس را خدمتگزار مردم کرد و در شهرداری و مجلس هم خوش درخشید.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات قالیباف افزود: ما در جایگاهی قرار گرفتیم که چند نامزد در جبهه انقلاب قرار گرفته اند، اما رئیس جمهور باید کسی باشد که بداند کدخدا خدای ما نیست؛ سیاست خارجی را بشناسد؛ کشاورزی، صنعت، اشتغال، بیمه، معاش، مردم و تنظیم تورم را بشناسد

نیکزاد تاکید کرد: در جبهه انقلاب امروز باید تصمیم گرفته شود و با بررسی که انجام دادم فردی باید رئیس جمهور شود که میراث شهید رئیسی را به بن‌بست نکشاند، سعه صدر داشته باشد با قوا تعامل کند، بتواند نفت را بفروشد؛ ما فکر می‌کنیم قالیباف می‌تواند، فکر می‌کنیم با این مرد می‌توانیم قله‌های پیشرفت طی کنیم.

نیکزاد: رئیس جمهور نباید کدخدا را خدا بداند/ میراث شهید رئیسی را به بن‌بست نکشاند+ فیلم

بعید نیست انتخابات ۲ دوره ای شود

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: مردم امروز در بخش های معیشتی و اقتصادی مشکلات عمده ای دارند و نیازمند خدمت هستند؛ قالیباف ساعت ۴ صبح شروع به کار می کند، او ۴۵ سال است در عرصه‌های مختلف برای اعتلای انقلاب، مردم و کشور تلاش کرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نیاز کشور به رئیس جمهور پر کار و پر تلاش گفت: ما در این دوره به مدیری با اِشراف تمام عیار و متمرکز در کار نیاز داریم، مانند قالیباف در میان مدیران کشور کم پیدا می شود.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعید نیست انتخابات ۲ دوره ای شود و باید کمک کرد راه شهید رییسی ادامه پیدا کند؛ در دولت شهید رئیسی به‌رغم تلاش‌ها، نواقصی هم وجود داشت، شاید اشکال در بخش کارشناسی بود که قالیباف این نقص را پوشش خواهد داد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]