0

صعود دراماتیک ایتالیا در نفس آخر/ صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا

  • کد خبر : 390451
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌‌های اروپای ۲۰۲۴، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در گروه B، گروه مرگ مسابقات دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایتالیا با وجود توقف برابر کرواسی صعود کرد و اسپانیا برابر آلبانی به برتری […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌‌های اروپای ۲۰۲۴، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در گروه B، گروه مرگ مسابقات دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایتالیا با وجود توقف برابر کرواسی صعود کرد و اسپانیا برابر آلبانی به برتری رسید.

نمایش ضعیفی دیگر از ایتالیا و پیروزی اسپانیا در نیمه نخست

در ورزشگاه ردبول آره‌نای شهر لایپزیگ، تیم‌های فوتبال کرواسی و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در حالی که تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با برتری کروات‌ها همراه بود، در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید تا همه چیز به سود ایتالیا تغییر کند و این آتزوری باشد که به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود می‌کند.

در دقیقه ۵۵ این بازی لوکا مودریچ، کاپیتان کهنه‌کار کرواسی کمتر از یک دقیقه پس از هدر دادن پنالتی که حاصل خطای هند داویده فراتسی در محوطه جریمه ایتالیایی‌ها بود، اشتباهش را جبران کرد و در حمله بعدی، توپ برگشتی از مهار جان‌لوئیجی دوناروما را به سقف دروازه آتزوری کوبید.

ایتالیایی‌ها که نمایش ناامید کننده‌شان دست‌کمی از بازی فاجعه‌آمیزشان برابر اسپانیا نداشت، پس از دریافت گل کمی به خودشان آمدند و برفشار حملات اضافه کردند که تا پایان وقت‌های عادی در نهایت هیچ‌یک از آنها راه به جایی نبرد؛ آتزوری اما بازنده به رختکن نرفت، چرا که متئو زاکانی، هافبک این تیم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، در هشتمین و آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل رسید و این گل منجر به صعودش شد.

فیلم خلاصه بازی ایتالیا – کرواسی و گل‌های این بازی را ببینید.

 

.

هت‌تریک مقتدرانه اسپانیا

در بازی همزمان در ورزشگاه دوسلدورف آره‌نا، تیم ملی اسپانیا صدرنشین جدول که صعودش به عنوان تیم اول گروه پیش از این قطعی شده بود، با ترکیبی متشکل از نیمکت‌نشینانش برابر آلبانی قرار گرفت و به لطف تک گل دقیقه ۱۳ فران تورس بازی را را برد تا در کسب پیروزی هت‌تریک کند و اولین تیم مرحله گروهی باشد که با رکورد صد درصد پیروزی در مرحله حذفی حضور دارد.

فدراسیون فوتبال کرواسی , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال اسپانیا , تیم ملی فوتبال آلبانی , یورو 2024 ,

به این ترتیب با نتایجی که رقم خورد، اسپانیا ۹ امتیازی شد تا در دور بعد با تیم سوم یکی از گروه‌های A،D،E یا F روبرو شود، دیداری که یکشنبه ۱۰ تیر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه راین‌‌انرژی شهر کلن برگزار خواهد شد.

فیلم خلاصه دیدار اسپانیا – آلبانی و تک گل به ثمر رسیده را مشاهده کنید.

 

.

ایتالیا با ۴ امتیاز در رده دوم باقی ماند و در مرحله بعدی باید به مصاف تیم ملی سوئیس، تیم دوم گروه A برود. این بازی روز شنبه ۹ تیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود. کرواسی هم با ۲ امتیاز در آستانه حذف قرار گرفت و احتمال صعود معجزه‌وارش بسیار ضعیف است.

فدراسیون فوتبال کرواسی , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال اسپانیا , تیم ملی فوتبال آلبانی , یورو 2024 ,

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390451

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]