0

شکستگی استخوان صورت بازیکن مجارستان/ تیم پزشکی «عجله‌ای» نداشت!

  • کد خبر : 390483
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۱۷

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، دومنیک سوبوسلای، کاپیتان مجارستان می‌گوید که واکنش تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه اشتوتگارت در جریان دیدار این تیم برابر اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ پس از صحنه برخورد شدید بارناباس وارگا، هم‌تیمی وی کُند بوده است. پس از برخورد شدید وارگا با آگنوس گان، دروازه‌بان اسکاتلند در دقیقه ۶۸ بازی دیشب، […]

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، دومنیک سوبوسلای، کاپیتان مجارستان می‌گوید که واکنش تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه اشتوتگارت در جریان دیدار این تیم برابر اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ پس از صحنه برخورد شدید بارناباس وارگا، هم‌تیمی وی کُند بوده است.

پس از برخورد شدید وارگا با آگنوس گان، دروازه‌بان اسکاتلند در دقیقه ۶۸ بازی دیشب، سوبوسلای جزو بازیکنانی بود که بلافاصله با حرکات ملتهب و پراضطراب از تیم پزشکی خواست تا فورا به کمک وارگا بشتابند. در جریان این برخورد چند استخوان صورت وارگا دچار شکستگی شد و او بی‌حرکت روی زمین افتاد!

شکستگی استخوان صورت بازیکن مجارستان/ تیم پزشکی «عجله‌ای» نداشت!

پس از ورود تیم پزشکی، سوبوسلای در تصاویر تلویزیونی با عجله در حال کمک به پزشکان و بهیاران برای انتقال وارگا بود. در این صحنه مطابق پروتکل‌ یوفا، مقامات رسمی دیدار دور بازیکن مصدوم را با چادری بزرگ پوشانده و در همان پوشش او را به بیرون منتقل کردند.

سوبوسلای درباره این اتفاق گفت: این دستورالعمل‌ها را درک نمی‌کنم! چرا تیم پزشکی در آن صحنه عجله‌ای نداشت؟! این سوالی است که برای همه پیش آمده است. امیدوارم همه در چنین صحنه‌هایی کمی بجنبند و جان یک نفر را نجات دهند! امیدوارم دیگر هرگز چنین موقعیتی را تجربه نکنم. باید برای این کُندی تدبیری اندیشیده شود.

شکستگی استخوان صورت بازیکن مجارستان/ تیم پزشکی «عجله‌ای» نداشت!

یوفا در بیانیه‌ای مدعی شد که در صحنه درمان وارگا، هیچ تعللی صورت نگرفته است. مارکو روسی، سرمربی مجارستان تایید کرد که وارگا پیش از ترک زمین، هوشیاری خود را به دست آورد و سپس به بیمارستان منتقل شد. مجارستان پس از حادثه‌ای که برای وارگا رخ داد، به نظر پر انگیزه شد و در نهایت در دقایق تلف‌شده موفق به زدن گل برتری شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390483

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]