1

رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرایش جایزه گذاشت

  • کد خبر : 390493
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۵۷

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو اعلام کرد، رهبران جنبشی به نام  OMT‌ ‌ایده اعطای جایزه در مقابل اطلاعات منجر به یافتن اسرای موجود در غزه انداخته است. به نوشته این رسانه رهبران این جنبش این در پیامی به وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش و نیز رئیس موساد آنها را در جریان […]

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو اعلام کرد، رهبران جنبشی به نام  OMT‌ ‌ایده اعطای جایزه در مقابل اطلاعات منجر به یافتن اسرای موجود در غزه انداخته است.

به نوشته این رسانه رهبران این جنبش این در پیامی به وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش و نیز رئیس موساد آنها را در جریان این امر قرار داده و ظاهرا آنها و حتی نخست وزیر از آن استقبال کرده‌اند.

گفتنی است به جز ۴ اسیر صهیونیست، رژیم صهیونیستی بعد از حدود ۹ ماه جنگ هیچ توفیقی در یافتن سر نخی از بقیه اسرای خود در نوار غزه نیافته است.

برخی از رسانه‌های فلسطینی هم از شهر غزه و شهر خانیونس خبر دادند، تراکت‌‌هایی در این شهر دیده شده است که در آن تاکید شده است در مقابل اطلاعات مشخص و مستند، ۸۰۰ هزار دلار جایزه داده می‌شود.

این تراکت‌ها حاوی تصاویر اسرای صهیونیست است که همچنان در اسارت حماس به سر می‌برند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در اوایل جنگ با پخش گسترده تراکت‌‌هایی قول اعطای جایزه‌ای تا ۱۰۰ هزار دلار را برای اطلاعاتی که منجر به دسترسی به رهبران حماس در نوار غزه می‌شود را داده بود، اما در این امر توفیقی نداشت و این طرح به دلیل عدم همکاری مردم با آن با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390493

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]