1

عضو ستاد قالیباف: جلسات نیروهای انقلاب برای ائتلاف ادامه دارد

  • کد خبر : 390505
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۳۰

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر نیکزاد دوشنبه شب در حاشیه اجتماع حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در بیرجند به خبرنگاران افزود: اگر بزرگان برای ائتلاف به جمع‌بندی برسند، همه نامزدهای خط انقلاب به دنبال این هستند که نتیجه انتخابات به اینجا ختم شود، علمی که به دوش شهید رئیسی عزیز بود بر دوش منتخبی قرار گیرد […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر نیکزاد دوشنبه شب در حاشیه اجتماع حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در بیرجند به خبرنگاران افزود: اگر بزرگان برای ائتلاف به جمع‌بندی برسند، همه نامزدهای خط انقلاب به دنبال این هستند که نتیجه انتخابات به اینجا ختم شود، علمی که به دوش شهید رئیسی عزیز بود بر دوش منتخبی قرار گیرد که بخواهد همین مسیر را ادامه دهد.

وی گفت: با هر چهار نامزد و مسئولان ستاد آنان رفیق هستیم و دغدغه نیروهای انقلاب بسیار مغتنم و ارزشمند است، اگر جمع‌بندی بر این باشد که ائتلاف‌ صورت بگیرد، انجام خواهد شد و اگر جمع‌بندی این باشد که این روند ادامه پیدا کند هم ادامه خواهد داشت.

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف ادامه داد: آنچه برای مقام معظم رهبری بسیار اهمیت دارد، میزان مشارکت مردم است که یقین دارم، مردم در این انتخابات مشارکت خیلی خوبی خواهند داشت.

وی در اجتماع حامیان مردمی قالیباف نیز گفت: دشمنان نظام در فضای مجازی به سمت قالیباف بیشترین حمله را دارند، چون می‌دانند وی عَلم شهید رئیسی را محکم نگه می‌دارد.

نیکزاد افزود: نیروهای انقلابی دست به دست هم خواهند داد تا روند پیشرفت کشور روز به روز بیشتر شود.

وی گفت: انتخابات هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و به برکت انقلاب هر عزیزی که بخواهد در مسئولیتی قرار گیرد باید رای خود را از شما مردم بگیرد.

این چهره سیاسی اظهار کرد: سرنوشت این مملکت به برکت انقلاب به دست مردم رقم می‌خورد که بسیار ارزشمند است.

وی گفت: امروز ۶ نامزد که جزو یادگاران دفاع مقدس هستند در عرصه انتخابات حضور دارند و همه آنان صالح و برای ما عزیز هستند اما وظیفه داریم در انتخاب اصلح به شما مردم کمک کنیم و تصمیم‌گیر نهایی شما هستید.

عضو ستاد انتخاباتی قالیباف: جلسات ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه دارد

نیکزاد افزود: نامزد اصلح از نظر ما محمدباقر قالیباف است، چرا که ۵+۱ را در هشت دفاع مقدس معنا کرد، پدر و چهار نفر از برادرانش در جبهه بودند و مادرش دعاگوی آنان بود.

وی گفت: قالیباف جوانترین فرمانده لشکر در جبهه حق علیه باطل بود، این سردار که از طرف معاندان به او حمله می‌کنند ۲۱ سال داشت که برادرش به عنوان غواص می‌خواست خط ‌شکن باشد و می‌دانست بر نمی‌گردد اما به خاطر رزمندگان دیگر با او خلوت نکرد و وقتی شهید شد در معراج شهدای اهواز چون فرمانده لشکر بود نرفت و دیدار را به قیامت گذاشت.

عضو ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: وی بعد از هشت سال دفاع مقدس صنایع موشکی ایران را با همرزمانش ارتقا داد، زمانی که فرمانده نیروی انتظامی شد خدماتی انجام داد که امروز نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است.

وی گفت: قالیباف ۱۲ سال به عنوان شهردار تهران شبانه‌روزی خدمت کرد و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف انجام داد بی‌نظیر است، بعد از ۱۲ سال خدمت در شهرداری وارد مجلس شورای اسلامی شد و پنج سال متوالی با رای قاطع رئیس مجلس است.

نیکزاد اظهار کرد: در هشت سال دولت قبل همه کارها را منوط به توافق با آمریکا کردند، کارخانه‌ها و کارهای عمرانی تعطیل شد اما شهید رئیسی گفت هم مذاکره می‌کنیم، هم کارهای مردم را تعطیل نمی‌کنیم و اکنون قالیباف ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید خواهد بود.

وی گفت: قالیباف اگر دغدغه انقلاب نداشت در همان جایگاه مجلس بود اما سرباز رهبری است و دغدغه مردم را دارد.

رئیس سابق بنیاد مسکن با بیان اینکه روز جمعه هشتم تیر سرنوشت قوه مجریه با رای شما مردم رقم خواهد خورد افزود: قالیباف به برنامه هفتم توسعه اشراف کامل دارد و تعیین‌کننده شما مردم هستید که باید با آگاهی و دید باز تصمیم بگیرید.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390505

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]