1

حواشی نشست انتخاباتی پزشکیان در کرمان/ از حضور پررنگ مدیران سابق تا یاد بزرگان دیار کریمان

  • کد خبر : 390553
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگاران ایرنا، پزشکیان دقایقی بعد از ورود سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات، از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان، وارد این استان شد که ابتدا به گلزار شهدا رفت.حضور بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدای آرمیده در این مکان مقدس، نخستین برنامه وی در کرمان […]

به گزارش خبرنگاران ایرنا، پزشکیان دقایقی بعد از ورود سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات، از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان، وارد این استان شد که ابتدا به گلزار شهدا رفت.
حضور بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدای آرمیده در این مکان مقدس، نخستین برنامه وی در کرمان بود و بعد از آن به سالن فجر شهر کرمان رفت تا برای هوادارانش سخنرانی کند.

حواشی نشست انتخاباتی پزشکیان در کرمان/ از حضور پررنگ مدیران سابق تا یاد بزرگان دیار کریمان
سالن فجر کرمان با حضور هواداران پر شده بود و عده ای نیز خارج از سالن سخنرانی پزشکیان را گوش می دادند؛ پیش از حضور پزشکیان، اجرای ترانه های محلی، بندری و نیز همخوانی سرود یار دبستانی من از جمله برنامه ها بود.
شعارهایی مثل پزشکیان زنده باد، خاتمی پاینده باد و صل علی محمد، عزیز رهبر آمد توسط هواداران سر داده شد.
حضور رسول خطیبی فوتبالیست و سرمربی سرشناس در سالن که پزشکیان را همراهی می کرد، در کنار مدیران کل سابق استان، استانداران پیشین و دیگر چهره های شناخته شده استان از جمله نکات این نشست بود.
حضور برخی پزشکان مطرح کرمان در این همایش نیز جلب توجه می کرد.

حواشی نشست انتخاباتی پزشکیان در کرمان/ از حضور پررنگ مدیران سابق تا یاد بزرگان دیار کریمان

هواداران همچنین در شعارهایی در حمایت از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد وی را گرامی داشتند، هرچند پزشکیان نیز ابتدای سخن از وی، شهید باهنر و آقای موحدی کرمانی در کنار سایر بزرگان این خطه یاد کرد و گفت که باید مقام آنان که برای اعتلای کشور زحمت کشیده اند، گرامی داشت.
حضور اقوام مختلف مردمی از بلوچ و ترک تا دیگر اقوام از نکات قابل ملاحظه این نشست بود؛ برخی هواداران حاضر در سالن پارچه های فیروزه ای و برخی هم پارچه های سبزآبی به پیشانی بسته بودند یا بین حاضران توزیع می کردند.
برخی هواداران از دیگر شهرستان های کرمان مانند بافت، رابُر و اُرزوییه، شهربابک، زرند و جیرفت در این همایش شرکت کرده بودند.
شرکت بانوان در جلسه و نیز حضور خانوادگی با فرزندان در این همایش پررنگ بود و از نکته های قابل توجه که مدیریت برگزار کنندگان را نشان می داد، بخشی از سالن را برای افراد خاص مانند مدیران مسدود کرده بودند.
باوجود نام نویسی از خبرنگاران برای پوشش خبری، برخی ناهماهنگی ها از سوی برگزارکنندگان سبب ناراحتی بعضی خبرنگاران شد زیرا ابتدا اجازه ورود به آنان به قسمتی از سالن و تصویربرداری داده نمی شد که در تماس تلفنی با مسئولان ستاد پزشکیان در استان، مشکل رفع شد.
برخی افراد حاضر در این سالن در حمایت از مهسا امینی شعارهایی می دادند و حتی می گفتند که پزشکیان تنها فردی است که می تواند از حق مردم دفاع کند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390553

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]