2

صفری: مانعی برای امضای توافق جامع همکاری ایران و روسیه وجود ندارد

  • کد خبر : 390557
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران گفت که محتوای توافق جامع همکاری میان ایران و روسیه آماده است و به زودی امضا می‌شود. به گزارش ایسنا، «مهدی صفری» گفت که محتوای توافق همکاری جامع میان روسیه و ایران آماده است و هیچ مانعی برای امضای آن وجود ندارد. خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که صفری […]

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران گفت که محتوای توافق جامع همکاری میان ایران و روسیه آماده است و به زودی امضا می‌شود.

به گزارش ایسنا، «مهدی صفری» گفت که محتوای توافق همکاری جامع میان روسیه و ایران آماده است و هیچ مانعی برای امضای آن وجود ندارد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که صفری در گفت‌وگویی با این خبرگزاری گفت: فکر می‌کنم که این توافق به زودی میان روسای ۲ کشور امضا خواهد شد. هیچ مانعی برای امضای آن وجود ندارذد.

به گفته صفری، تبادلات ذیل توافقنامه بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا که روسیه و ایران آن را تصویب کرده‌اند، تا کنون، رشد خوبی داشته است.

او گفت که پس از تصویب این توافقنامه، بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مسائل تجاری میان ایران، روسیه و اوراسیا رشد کند؛ چراکه سازمان همکاری شانگهای و بریکس مشترکات زیادی دارند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390557

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]