1

حاشیه‌نگاری بر سفر جلیلی به دیار کریمان/ از حضور جانبازان تا تبلیغ با لهجه کرمونی

  • کد خبر : 390567
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش ایرنا، جلیلی حدود ساعت ۱۸ وارد فرودگاه کرمان از همانجا در جمع حلقه استقبال کنندگان از جمله سلطانی نژاد، پدر شهیده ریحانه، موسوم به دختر کاپشن صورتی از شهدای حادثه گلزار شهدا قرار گرفت. استقبال پدر دختر کاپشن صورتی وی پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حدود ساعت ۲۱ در […]

به گزارش ایرنا، جلیلی حدود ساعت ۱۸ وارد فرودگاه کرمان از همانجا در جمع حلقه استقبال کنندگان از جمله سلطانی نژاد، پدر شهیده ریحانه، موسوم به دختر کاپشن صورتی از شهدای حادثه گلزار شهدا قرار گرفت.

استقبال پدر دختر کاپشن صورتی

وی پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حدود ساعت ۲۱ در میان استقبال پرشور هوادارانش به سالن تلاش این شهر رفت و در جمع آنان به سخنرانی پرداخت.

سالن تلاش ساعت ها قبل از حضور جلیلی پر از جمعیت هوادار این نامزد انتخابات شده بود و حاضران با شعارهای «صلی علی محمد یاور رهبر آمد، سلام بر جلیلی درود بر رییسی و بعد شهید رییسی فقط سعید جلیلی» در سالن تلاش کرمان از وی استقبال کردند.

حضور جانبازان، معلولان، ایثارگران و ورزشکاران همراه با قاطبه مردم هوادار این نامزد که با شور و شوق بالایی در سالن تلاش حاضر بودند، از جلوه های این مراسم بود که همزمان با روز عید غدیر دور هم جمع شده بودند.

حاشیه‌نگاری بر سفر جلیلی به دیار کریمان/ از حضور جانبازان تا تبلیغ با لهجه کرمونی

یکی از این شعارها که با لهجه کرمانی روی کاغذی نوشته شده بود و جلب توجه می کرد این بود:«مرد میدان، جلیلی قهرمان، کار تو بیسته، نیاز به تبلیغ نیسته». همچنین از جمله دیگر شعارهای مردمی که روی کاغذ با خود آورده بودند و جالب به نظر می رسید این بود: «جلیلی هدف توپخانه دشمن».

حاشیه‌نگاری بر سفر جلیلی به دیار کریمان/ از حضور جانبازان تا تبلیغ با لهجه کرمونی

علاوه بر تصاویر و شعارهای انتخاباتی در حمایت از جلیلی، پوسترهای شهید رییسی و پرچم ایران هم در سالن بیش از هر چیزی دیگری بیشتر به چشم می آمد.
جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از سخنرانی در سالن تلاش کرمان، به گلزار شهدای این شهر رفت و در این مکان مقدس به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا و سایر شهدای آرمیده در این مکان مقدس نیز ادای احترام کرد که در آنجا نیز جلیلی مورد استقبال حاضران قرار گرفت و با شعارهایی همچون صل علی محمد شهید زنده آمد، وی را مورد توجه قرار دادند.

در نهایت جلیلی و هیات همراه شامگاه سه شنبه کرمان را از طریق فرودگاه ترک کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]