0

پاکستان: پس از قدرت یافتن طالبان تروریسم در منطقه کاهش یافت

  • کد خبر : 390643
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۴۱

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با «داون نیوز» گفت: «زمانی که آمریکا افغانستان را ترک کرد و کابل به دست طالبان افتاد، اکنون تروریسم در منطقه بسیار کاهش یافته است، به اندازه قبل نیست، به اندازه زمانی که آمریکا آنجا بود». وی افزود: «اکنون خاک افغانستان امن […]

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با «داون نیوز» گفت: «زمانی که آمریکا افغانستان را ترک کرد و کابل به دست طالبان افتاد، اکنون تروریسم در منطقه بسیار کاهش یافته است، به اندازه قبل نیست، به اندازه زمانی که آمریکا آنجا بود».

وی افزود: «اکنون خاک افغانستان امن است، اما در خارج تروریسم وجود دارد که گاهی در روسیه و گاهی در کشور ما و سایر کشورها ظاهر می‌شود».

این در حالی است که پیش از این خواجه آصف مدعی شده بود مخفیگاه‌های تروریست‌ها در خاک افغانستان وجود دارد.

وزیر دفاع پاکستان گفته بود: «منبع تروریسم در پاکستان، از افغانستان سرچشمه می‌گیرد و باوجود تلاش‌های ما، کابل هیچ پیشرفتی در این راستا ندارد».

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه پیش از این با اظهار اینکه مسکو به طالبان در آموزش نیروهای ضد تروریسم کمک می‌کند، گفته بود طالبان شریک همه کشورهای منطقه در مبارزه با داعش است.

انتهای پیام/.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390643

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]