3

مدافع سپاهان در یک قدمی بازگشت به استقلال

  • کد خبر : 390695
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۴۲

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد پس از یازده سال، با برتری مقابل مس‌رفسنجان به عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی دست پیدا کند. طلایی‌پوشان که موفق شدند با این قهرمانی جواز حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان را کسب کنند. ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی این تیم که هنوز یک سال با سپاهان […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد پس از یازده سال، با برتری مقابل مس‌رفسنجان به عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی دست پیدا کند. طلایی‌پوشان که موفق شدند با این قهرمانی جواز حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان را کسب کنند.

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی این تیم که هنوز یک سال با سپاهان قرارداد دارد در اقدامی عجیب تصمیم به جدایی از طلایی‌پوشان گرفت اما هنوز مسئولان باشگاه سپاهان با این تصمیم موافقت نکردند و باید دید که در آینده سرنوشت نیمکت سپاهان برای فصل بعد چه خواهد شد.

مدافع سپاهان در یک قدمی بازگشت به استقلال

با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که میلاد زکی‌پور مدافع چپ این تیم در یک قدمی توافق با استقلال تهران تیم سابق خود قرار دارد. زکی‌پور که در سال ۱۳۹۵ با قرارداد ۳ ساله از نفت تهران راهی استقلال شد، در این تیم عملکرد خوبی داشت و در نهایت راهی گل‌گهر سیرجان شد.

زکی‌پور در ابتدا لیگ بیست‌ودوم با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست و طی لیگ ۲۲ و ۲۳ ستاره تیمش در سمت چپ خط دفاعی بود. او مدت‌هاست به صورت غیرمستقیم از احتمال جدایی از جمع طلایی‌پوشان صحبت کرده و به نظر می‌رسد او قصد ندارد در فصل جدید با لباس سپاهان به میدان برود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390695

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]