1

قالیباف:مشارکت مهمتر از انتخاب است/سال ۹۸ عضو شورای امنیت ملی نبودم+فیلم

  • کد خبر : 390701
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۱۵

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -۶ تیر- در گردهمایی انتخاباتی حامیان او که در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تفکری که دوگانگی را رقم زد، تورم و افزایش ۲۶ برابر نقدینگی است، آنها می‌خواهند آن روزها را تکرار کرده و آن شرایط را به مردم به نوعی تحمیل کنند، […]

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -۶ تیر- در گردهمایی انتخاباتی حامیان او که در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تفکری که دوگانگی را رقم زد، تورم و افزایش ۲۶ برابر نقدینگی است، آنها می‌خواهند آن روزها را تکرار کرده و آن شرایط را به مردم به نوعی تحمیل کنند، اما مردم متوجه این مساله هستند.

آب نوشیدنی را هم به برجام گره زدند

قالیباف گفت: معتقدیم ناکارآمدی ریشه فساد و تمام اتفاقات است، اگر اتفاقات دیگری می‌افتد ریشه در این نوع فساد و تصمیم‌های خلق الساعه دارد. این نابسامانی‌ها، ناکارآمدی ها و دوگانگی های بیهوده که یک دهه کشور را عقب نگه داشت و سیستم متوقف شد، حل می‌کنیم. آب نوشیدنی را به برجام گره زدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم دیگر اجازه چنین کاری های را و بازگشت به دهه ۹۰ را نخواهند داد، راه شهید رئیسی ادامه می‌دهیم، کارهای ناتمام را تمام می‌کنیم، امور کشور را با همراهی مردم به پیش خواهیم برد.

تنش اصلا کار من نیست

قالیباف اظهار داشت: امروز با چه کسانی روبه‌رو هستید، در مناظره‌ها هرگز تنش ایجاد نکردم و تنش اصلا کار من نیست، حتی در دوران شهرداری هرگز با وجود اختلاف هایی که با دولت ها بود وارد تنش نشدم و کار مردم را پیش بردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نیروی انتظامی که توفیق خدمت داشتم یکی از چالش های جدی بود. در کمتر از یک سال، نیروی انتظامی نیرویی در دل و قلب مردم شد و در خدمت مردم و امنیت مردم آمد، این منش ما است. در گفتند قالیباف با یک نفر دیگر در سال ۹۸ در شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته اند و برای پیگیری به ما ابلاغ کردند در شرایطی که سال ۹۸ اصلا من نماینده مجلس و عضو شورای عالی امنیت ملی نبودم. یک نیروی جهادی بودم در خدمت قرارگاه امام رضا(ع) برای محرومیت زدایی مثل بقیه جهادگران بودم. حتی منتظر شدم که این برادر عزیزمان که جزو نامزدهاست  خودش تکذیب کند حداقل تا این لحظه من این را ندیدم. اینها رفتارهای خوب و درستی در این زمینه نیست. 

وی گفت: روز جمعه پایان تنش و آغاز گشایش در زندگی مردم است، اگر می‌جنگیم برای دین و دنیای مردم می‌جنگیم؛ بدون شک، مهمترین موضوع و فلسفه جمع شدن ما در اینجا، انتخابات است. همه ما می‌دانیم که انتخابات بر اساس قانون، مهمترین و کوتاهترین مسیر برای اصلاح امور و برای تحولات در همه موضوعات کشور است.

هر چه خواست مردم باشد رقم خواهد خورد

قالیباف گفت: امروز بدون شک مسائل اقتصادی، مهمترین مساله ماست؛ حتما اولین تحول، تحول در عرصه‌های اقتصادی است. بی‌شک این تحول از مسیر انتخابات اتفاق خواهد افتاد؛ در ۴۸ ساعت آینده در روز جمعه – هشتم تیر- می خواهیم (حداقل برای یک دوره چهار ساله که در کشور ما و در خیلی از کشورهای دنیا این گونه است که بعضا دو دوره است)، برنامه ریزی کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در واقع یک دهه آینده را می خواهیم تمشیت امور و مسئولیت مهمترین و عالی ترین مرجع اجرایی کشور را به کمک مردم به دست بگیریم، در حقیقت می خواهیم برای آینده فرزندانمان، خودمان، ایران عزیزمان، نظام‌مان و انقلابمان و بدون شک راه امام (ره) و شهدا تصمیم بگیریم.

قالیباف ادامه داد: پس روز انتخابات، روز مهم و تصمیم مهمی است که باید با دقت و توجه این کار را انجام دهیم، من مطمئنم ملت ما حتما این گونه خواهد کرد و هر آنچه اراده الهی و خواست مردم باشد رقم خواهد خورد.

مشارکت مردم مهمتر است

قالیباف گفت: موضوع مشارکت در اولویت اول مهمتر از این است که چه کسی را انتخاب می‌کنیم؛ مشارکت یعنی امنیت ملی ما و اقتدار ما. امروز نقش یک رای و یک عزیز، زن و مردی که در صندوق ها حضور پیدا می کند مانند حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در خاکریزها از وطنمان، انقلابمان و ناموسمان دفاع کردند و این را به عنوان وظیفه ملی و شرعی خودمان بدانیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در مناظره‌ها از وقتی که تبلیغات شروع شد در جلسات باز جریان و افرادی پیدا شدند که همان روش های کهنه گذشته را مبنی بر این که جامعه را به سمت تنش به سمت دوگانگی ببرند، دوگانه‌های جعلی درست کنند که دوباره مردم را از هدف اصلی و نیاز اصلی خودشان در موضوعات مختلف دور کنند.

وی گفت: در سال ۱۳۸۸دیدید چه بحث هایی در رابطه با آن تعهدات و حرف ها زده شد. همان حرف ها در سال ۱۳۹۲زده شد و آن دوگانگی‌ها اتفاق افتاد. امروز می بینیم در دهه ۹۰ که این تفکر بر کشور مدیریت کرد نتیجه‌اش این تورم، این گرانی، این رکود، در یک دهه کمتر از متوسط سالانه کمتر از یک درصد رشد، ۲۶ برابر افزایش نقدینگی این مدیریت آنهاست، امروز مدعی اند که این را مجددا در کشور تکرار کنند و بر مردم ما به گونه دیگری در حقیقت بخواهند تحمیل کنند. حتما مردم ما متوجه این موضوع خواهند بود.

ناکارآمدی و فساد و کرسنت

قالیباف افزود: این در شرایطی است که حداقل به اندازه نفتی که صادر می کنیم، امروز به همین میزان نفت و فرآورده را در داخل اتلاف می‌کنیم و هدر می دهیم و جز ناکارآمدی، بی تدبیری و بی‌عرضگی چیز دیگری نیست؛ در شرایطی که مردم در مشکلات جدی هستند. ناکارآمدی ریشه فساد و همه این اتفاقاتی است که به وجود آمده است؛ اگر کرسنت اتفاق می افتد و اتفاقات دیگری می افتد ریشه در ناکارآمدی و بی تدبیری و تصمیمات خلق الساعه ای که گرفته می شود. 

مسیر شهید رئیسی را ادامه خواهیم داد

قالیباف گفت: در مجلس یازدهم و به همت مردم در تهران که افتخار داشتم نمایندگی شما را در مجلس داشته ام و خدمتگزاران نمایندگان از سراسر کشور بودم و بعد در دولت سیزدهم رفیق شهیدم، شهید رئیسی با دولت سیزدهم ریل گذاری و پیش بینی شد، امروز برنامه هفتم که می تواند پایه تحولات باشد، آماده شده است. ما مسیر حرکت شهید آیت الله رئیسی را ادامه خواهیم داد و کارهای نیمه تمام و کارهای به زمین مانده ای که در ادامه آن کار باید می رفت حتما اینها را دنبال و تمام خواهیم کرد و از همه دوستانی که در این مسیر حرکت می کردند بدون وقفه کار را پیش خواهیم برد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب درباره قانون راهبردی لغو تحریمها فرمودند این قانون تکلیف را روشن کرد و از بلاتکلیفی کشور را رها کرد. اما اینها گفتند این قانون، قانون بدی است. اینها همان دوگانگی هایی است که می خواهند ادامه دهند. 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390701

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]