0

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

  • کد خبر : 390815
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، پس از معرفی سعید جلیلی به عنوان یکی از ۶ نامزد احراز صلاحیت شده برای نامزدی انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، او کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد. جلیلی با انتخاب شعار «یک جهان فرصت،یک ایران جهش» وارد عرصه انتخابات شد. انتخاب محسن منصوری معاون اجرایی دولت شهید رئیسی به […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، پس از معرفی سعید جلیلی به عنوان یکی از ۶ نامزد احراز صلاحیت شده برای نامزدی انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، او کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد. جلیلی با انتخاب شعار «یک جهان فرصت،یک ایران جهش» وارد عرصه انتخابات شد.

انتخاب محسن منصوری معاون اجرایی دولت شهید رئیسی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی برای دوستداران «سید شهید اهل خدمت» نویدبخش ادامه راه آن شهید و دولت مردمی است.

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

در ادامه فعالیت های تبلیغاتی این نامزد در بیش از این هفته را مرور خواهیم کرد؛

سعید جلیلی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اولین سفر انتخاباتی خود بیست و سوم خرداد ماه وارد بیرجند شد و با استقبال پرشور مردم در هیات ابوالفضلی (مصلی) بیرجند روبرو شد.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین گفت و گوی تلویزیونی خود با تاکید بر همزمانی آغاز به کار دولت چهاردهم و برنامه هفتم توسعه، لازمه جهش و پیشرفت کشور را داشتن برنامه و باور به آن دانست.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین سفر تبلیغاتی خود در مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شعارهای انتخابات باید دقیق و واقعی باشد، اظهار داشت: شعارهای انتخابات باید دقیق و واقعی باشد. وقتی ما می‌گویم یک جهان فرصت یعنی باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده شود در این صورت یک ایران جهش محقق خواهد شد. در این صورت است که موجب ارتقای کشور خواهد شد. این بحث خیلی مهمی است، ما باید برنامه‌ای را پیاده کنیم که هر ایرانی در جهش کشور نقش پررنگی ایفا کند، این فرصت تاریخی، تمدنی و سیاسی است.

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی روز پنجشنبه دردیدار با جلیلی بیان کرد: همان گونه که اصل ورود جناب عالی از روی بصیرت و زمان شناسی بود، ادامه حضور با قوّت و قدرت شما نیز خواست قطعی جبهه انقلاب است. ادامه راه شهید جمهور توقع ما از دکتر جلیلی است. تمام نامزدها و ستادهایشان از تخریب و بدگویی نسبت به سایرین جدا پرهیز نمایند که خلاف سنت اسلامی است.

همچنین حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی مدظلله العالی در دیدار با سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: شما عمر خود را صرف اسلام و ایران کرده‌اید و ما سوابق خدمتی شما را فراموش نمی‌کنیم.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه صف اول و تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها به عنوان دولت سایه در جهت کمک به دولت، گفت: رئیس جهوری موفق است که بتواند منابع را به بهترین شکل استفاده کند و نگذارد منابع تلف شود.

حضور در جمع کارگران هپکو و سخنرانی در جمع مردم از مهمترین برنامه های سفر تبلیغاتی سعید جلیلی به اراک بود.

جلیلی در دیدار با کارگران و نمایندگان کارگری و فعالان کار و تولید اظهار داشت: در ۸ سال قبل از دولت سیزدهم رشد اقتصادی یا صفر بود یا منفی آن هم ایرانی که این همه ظرفیت و فرصت برای رشد دارد. باید دست به دست هم بدهیم. همه با هم باید ببینیم آیا بعد از انتخاب نامزد مورد نظر، برنامه ها پیش می‌رود یا نه اگر هدف گذاری برای ارز آوری و اشتغال و جهش کشور در عرصه های مختلف صنعتی و کشاورزی اجرا شود، خیلی از این مسایلی که امروز با آن مواجهیم حل می شود؛ اگر برنامه ریزی کردید که هر کس که توانمند است برنامه هایش را بیاورد، آن وقت سایر مشکلات حل می شود؛ هر صنف کارگری و تولیدی ما باید نگاه نظارتی داشته باشد و اگر برنامه ای ایراد دارد به دولت کمک کند رفع نقص شود، در این صورت تشکل های کارگری پویا خواهیم داشت.

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی با اشاره به شعار «یک جهان فرصت، یک ایران جهش» گفت: سیاست خارجی عرصه واقعی است و باید در این میدان فرصت‌ها و تهدیدها را شناخت؛ در این عرصه فرصت‌ها بیش از تهدیدها است.

«سعید جلیلی» نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دیدار با اهالی هنر با بیان اینکه به طور حتم مشکلات حوزه فرهنگ توسط اهالی آن برطرف خواهد شد، گفت: رسانه، هنر و هنرمند باید حالت مدعی داشته باشد و نه متهم. هزینه در حوزه هنر سرمایه‌گذاری است و نباید به عنوان هزینه به عرصه فرهنگ نگریسته شود.

او در میزگرد فرهنگی مطرح کرد: اگر بحرانی ایجاد می‌شود، آن را با ابزار صرفا امنیتی اطلاعاتی نمی‌خواهیم حل کنیم بلکه با روشنگری و بصیرت بخشی دنبال می‌کنیم.

سعید جلیلی روز یکشنبه در نشست جمعی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و اهالی صنعت کشور ضمن شنیدن دغدغه، سوالات، پیشنهادات و ملاحظات آن‌ها گفت: به لحاظ روش شناسی، اینکه ما بیاییم و صرفا برخی مشکلات را مطرح کنیم، هنر نیست؛ بدانیم که ضعف را با قدرت باید برطرف کرد؛ لذا اگر می‌خواهیم مشکلات خصوصی‌سازی را برطرف کنیم، باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این میزگرد اقتصادی درباره ماهیت دولت سایه گفت: دولت سایه دکان و دستگاه نیست حزب یا تشکیلات هم نیست بلکه یک گفتمان است و طبق این گفتمان هر فردی که دل در گروی انقلاب دارد به اندازه وسع خود برای پیشرفت کشور وارد عمل شود و برای حل معضلات به میدان بیاید.

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

سعید جلیلی چهارمین نامزدی بود که به سوالات کارشناسان در نخستین مناظره پاسخ داد و گفت: لازمه تحقق رشد اقتصادی فقط جذب سرمایه نیست بلکه مهم تر از آن مشارکت دادن آحاد جامعه است و دولت باید نقش آفرین باشد و برای هریک از آحاد ملت که استعداد و اراده‌ای دارد برای نقش آفرینی بسترهای لازم را فراهم کند. سرمایه مهم است اما اگر قرار است رشد هشت درصدی داشته باشیم و برنامه هفتم توسعه را محقق کنیم، پیش از هر چیزی نیازمند وفاق ملی هستیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دیدار با بیان اینکه صدور بخشنامه های پشت میزی ممنوع است، گفت: باید مقررات و بخشنامه ها با آگاهی ذینفعان و مخاطبین آن تنظیم شود تا قانون و برنامه دقیق‌تر و بی‌نقص‌تر باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گردهمایی انتخاباتی با فرهنگیان و دانشجویان بیان کرد: چقدر که آموزش و پرورش ارتقا یابد کشور رشد و پیشرفت خواهد کرد؛ این را باور داشته باشید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دیدار گفت: الان نه وقت تعارف است نه تردید، ما در یک نقطه تاریخی هستیم و باید تصمیم صریح و به موقع بگیریم؛ دولت و رییس جمهوری که بداند اولویتش چیست و آن را پیگیری کند، موفق خواهد بود؛ باید مشکلات را شناخت، نه اینکه تازه برای بررسی آن وارد میدان شد.

جلیلی در واکنش به صحبت‌های وزیر سابق امور خارجه با مطرح کردن سوالی، گفت: دولت شما در زمان بایدن ۹ ماه بر سرکار بود پس چرا نتوانستید یکی از تحریم‌های ترامپ را لغو کنید؟

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع اساتید دانشگاه تهران با بیان اینکه دولت سایه یک گفتمان است که باید در هر دانشگاه وجود داشته باشد، گفت: در صورت پیروزی در انتخابات، تحول و اصلاح روند تشکیلاتی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها را از ترم جدید شروع خواهیم کرد.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگوی ویژه خبری اظهار داشت: مذاکره یک وسیله است و حتما باید از آن استفاده کرد ولی اصل هدف است بلکه هدف دفاع از حقوق ملت ایران، حفظ منافع مردم و عدم عقب نشینی در مسیر پیشرفت کشور است و اگر توافق، منافع ملت را تأمین نکند، حتما دفاع از حقوق ملت نیست.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع بانوان تهران بیان کرد: غرب نگاه تحقیر آمیز و تبعیض آمیز به زن دارد و زن را برای برخی مقاصد اقتصادی می‌خواهند. نتیجه این نگاه منجر به نابه سامانی در جامعه آنان شده است ودر موضوع زن وخانواده به بن بست رسیده اند.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مذاکره یک وسیله است و حتما باید از آن استفاده کرد ولی اصل هدف است بلکه هدف دفاع از حقوق ملت ایران، حفظ منافع مردم و عدم عقب نشینی در مسیر پیشرفت کشور است و اگر توافق، منافع ملت را تأمین نکند، حتما دفاع از حقوق ملت نیست.

وی در مناظره دوم عنوان کرد: زمانی که در شورای عالی امنیت ملی بودم نوشتم باید با پولشویی مقابله شود؛ گفتند اول باید FATF ‌تصویب شود؛ نه. یکی از اشکالات دوستان این است که صورت مساله را دقیق متوجه نیستند. این مسائل را آقای همتی در دوره قبلی انتخابات هم مطرح کردند که من جواب دادم. شما الان دارید با FATF کار می‌کنید و عمده ۴۱ بند را اجرا می کنید. شما (آقای پورمحمدی) زمانی که وزیر دادگستری و رئیس سازمان بازرسی بودید باید این کارها را انجام می‌دادید ولی چرا انجام ندادید؟ مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در مجلس تصویب شد و بسترهای آن در کشور فراهم است ولی چرا انجام نمی‌دهید؟ عده ای می‌خواستند برای ناکارآمدی خود بهانه بیاورند و بگویند این کارها انجام نمی‌شود. چگونگی توزیع یارانه چه ربطی به این موضوع دارد؟

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهار دقیقه دوم بخش اول این مناظره گفت: بحث مهمی که باید در اینجا به آن تاکید کرد این است که نباید اجازه داد نقش پرشکوه زنان ایران در عرصه های مختلف سانسور شود. زن همه زنان ایران در تمامی جایگاه خود و در جهش و پیشرفت کشور است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه شریف اظهار داشت: باید در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان از تمامی طیف ها و سلایق حضور داشته باشند و تلاش دارم در دانشگاه ها خواسته های تمامی طیف ها و نگاه ها را بشنوم.

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود به خوزستان و شهر اهواز سفر کرد و در جمع مردم این شهر گفت: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: طعم برنامه‌های اقتصادی باید سر سفره مردم احساس شود.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریدر برنامه بدون تعارف با بیان اینکه کشور را با تعارف و نمایش نمی‌توان اداره کرد، گفت: عرصه انتخابات بدون تعارف و جدی است.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به اصفهان در جمع مردم این شهر با اشاره به شعار انتخاباتی «یک جهان فرصت، یک ایران جهش»، گفت: ما به عقب برنمی‌گردیم؛ عده‌ای می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم؛ همان افراد رفتند توافق کردند و به اعلام دشمن، ۱۵ بار تعهدات را انجام دادند اما نتیجه چه شد؟دلار از ۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رسید.

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آنها که می‌گفتند هم سانتریفیوژ بچرخد و هم اقتصاد، سانتریفیوژ را قطع کردند، دلار ۳ هزار تومانی را ۳۰ هزار تومان کردند، اقتصاد را تعطیل کردند و الان همین‌ها مدعی اداره کشور و مردم هستند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم ارومیه گفت: دولت وقت بیان می کرد من برنامه را قبول ندارم و حاضر نشد برنامه را بنویسد و برای اولین بار مجلس برنامه را نوشت و نه تنها رشد ۸ درصد شکل نگرفت بلکه صفر و منفی شد.۸ سال عمر ۸۰ میلیون جمعیت کشور را معطل رضایت دو سه کشوری کردند که ابایی از دشمنی کردن با ما ندارند.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که امروز در جایگاه (ریاست جمهوری) قرار می‌گیرد؛ این جایگاه طعمه‌ای نیست که تعارف کنیم بلکه راه جدی است که با انتخاب خود ادامه می‌دهیم و خواهیم ایستاد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اظهارات پورمحمدی در خصوص مخالفت وی با ایجاد سمن‌های مردم نهاد و همچنین قراردادهای اقتصادی بین‌المللی اظهار داشت: اگر از اداره کشور صحبت می‌کنیم، یکی از موضوعات مهم این است که رئیس جمهور باید اشراف داشته باشد و با یک جمله‌ای که در راهرو می‌شوند، تصمیم نگیرد.

جلیلی در پنجمین مناظره انتخاباتی خود گفت: دولت شهید رئیسی در دو سه سال اخیر در صادرات غیر نفتی رکورد زد و می‌توانیم در تولید پوشاک با چین رقابت کنیم و روستاها می توانند در این زمینه موثر باشند ولی باید برای این کار برنامه داشت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از مناظره پنجم در جشن غدیر مردم تهران حضور پیدا کرد.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه‌شنبه همزمان با سفر مسعود پزشکیان دیگر نامزد انتخابات، به شهر کرمان آمد و در حلقه هوادارانش سخنرانی کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شیراز بیان کرد: نه تنها تحریم را خنثی می کنیم بلکه با همین ابزار اقتصادی کاری می کنیم که دشمن از تحریم کردن پشیمان شود.

برنامه‌های «سعید جلیلی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم مشهد بیان کرد: وقتی مردم بیایند پای کار و حجت را تمام کنند آن موقع چه کسی می تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند؟ ما هستیم و تا آخر می مانیم و با قدرت ادامه می دهیم.

مناظره‌های محمدباقرقالیباف در رسانه ملی

جلیلی در نخستین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ +فیلم

جلیلی در دومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ + فیلم

جلیلی در سومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ + فیلم

جلیلی در چهارمین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ +فیلم

جلیلی در آخرین مناظره تلویزیونی چه گفت؟ +فیلم

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390815

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]