3

برگزاری ضیافت غدیر با حضور ۴۰۰ خانواده ایتام و محسنین

  • کد خبر : 390901
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با عید سعید غدیر و دهه ولایت، ضیافت غدیر با حضور ۴۰۰ خانواده ایتام و محسنین تحت حمایت استان تهران برگزار شد. آیت‌الله محسن کازرونی رئیس هیأت امنای کمیته امداد در این مراسم که در اداره کل کمیته امداد استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر، اظهار کرد: افتخار […]

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با عید سعید غدیر و دهه ولایت، ضیافت غدیر با حضور ۴۰۰ خانواده ایتام و محسنین تحت حمایت استان تهران برگزار شد.

آیت‌الله محسن کازرونی رئیس هیأت امنای کمیته امداد در این مراسم که در اداره کل کمیته امداد استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر، اظهار کرد: افتخار همه ما به تبعیت از مولا امیرالمومنین (ع) است. خدمت به خانواده‌های تحت حمایت باعث می‌شود همه امدادگران احساس سعادت و افتخار داشته باشند.

وی افزود: امیرمومنان (ع) در یک حدی است که نمی‌توان تعریفشان کرد. ما حقیقت ایشان را شاید درک نکنیم اما باید یک نشانی از امیرمومنان (ع) داشته باشیم. این ایثارگری، گذشت و توجه به محرومان و خدمت به انسان‌ها از شاخص‌های امیرمومنان بود. ما اگر از حضرت علی (ع) همین را یاد بگیریم که به دیگران خدمت کنیم و به ایتام و نیازمندان کمک کنیم، یک نشانی از امیرمومنان داریم.

آیت‌الله کازرونی ادامه داد: افرادی که به نیازمندان خدمت می‌کنند نمی‌توان روی آنها قیمت گذاشت. امیر مؤمنان (ع) می‌فرماید اگر کسی با پول زیبا شد، زیباییش به اندازه پولش است و اگر کسی با مقامش زیبا شد نیز به همان گونه است. تمام مال یک لحظه گرفته می‌شود؛ آنچه باعث فخر انسان است این است که اهل دستگیری باشد.

وی بیان کرد: اینکه امیرالمومنین در تاریخ می‌ماند به این علت است که الگوی انسانیت، فداکاری، عدالت و دستگیری بود. ما افتخار می‌کنیم حضرت علی (ع) را داریم که نمی‌توان با هیچ چیز ارزش‌گذاری کرد.

آیت‌الله کازرونی خاطرنشان کرد: عید غدیر بزرگ‌ترین عیدها در اسلام است. سعی کنید اهل خدمت و دستگیری باشید به خصوص در روز عید غدیر تا یک تشابهی با امیرالمومنین داشته باشیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390901

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]