1

فرمانده قرارگاه کربلا: حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش اقتدار ملی می‌شود

  • کد خبر : 390987
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مردم خوزستان یک بار دیگر به پای صندوق‌های رای آمده تا ثابت کنند از انقلاب و جمهوری اسلامی حمایت خواهند کرد. وی با اشاره به مشارکت بسیار خوب مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری […]

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مردم خوزستان یک بار دیگر به پای صندوق‌های رای آمده تا ثابت کنند از انقلاب و جمهوری اسلامی حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به مشارکت بسیار خوب مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: همانطوری که رییس جمهور شهید و محبوبمان، اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده بود و مردم نزد وی از جایگاه بالایی برخوردار بودند قطعا قدرت اجرایی، اخلاق‌مداری و سیاست بین‌المللی رییس جمهور آینده برای ما بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه گفت: حضور بیش از یکصد کشور در مراسم بزرگداشت شهید رییسی، نشان می‌دهد که در روابط بین‌الملل عملکرد بسیار خوبی داشتیم که امیدوارم این راه ادامه دار باشد و با انتخاب خود در مسائل سیاسی و بین‌المللی روند بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات، صحنه‌ای از نمایش دموکراسی در کشور است ادامه داد: برای سهیم شدن در سرنوشت کشور، همگی باید در انتخابات شرکت کنیم.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: رییس جمهور منتخب باید بتواند راه شهدای ایران اسلامی به ویژه شهید بزرگوار آیت‌الله رییسی و همراهانشان را ادامه دهد تا شاهد پیشرفت و تعالی کشور در تمام عرصه ها باشیم.

به گزارش ایرنا، با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]