3

استیلی:به جذب مهرداد اولادی و کریم انصاری فر برای حضوری قدرتمند در مسابقات فصل آتی امیدوار هستیم.

  • کد خبر : 3910
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱

‘حمید استیلی’ عصر سه شنبه و در پایان نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا؛ خاطرنشان کرد: فهرست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارایه کرده ام که در آن نام اولادی و انصاری فر قرار دارد. وی افزود: این دو بازیکن از مهاجمان کارآمد و توانای فوتبال کشور هستند که […]

‘حمید استیلی’ عصر سه شنبه و در پایان نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا؛ خاطرنشان کرد: فهرست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارایه کرده ام که در آن نام اولادی و انصاری فر قرار دارد.
وی افزود: این دو بازیکن از مهاجمان کارآمد و توانای فوتبال کشور هستند که حضور آنها برای هر تیمی مفید است و امیدوارم هرچه سریعتر مقدمات سرخ پوش شدن آنان فراهم شود.
استیلی در خصوص حضور اولادی در باشگاه پرسپولیس و احتمال سرخ پوش شدن این بازیکن گفت: در روند مذاکره با بازیکنان نیستم و اطلاعی از حضور اولادی در باشگاه برای مذاکره با مسوولان ندارم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب دروازه بان جدید برای این تیم اظهار داشت: حقیقی سنگربان خوبی است، اما در فصل آینده رقابت های سنگین و متعددی داریم که در این راستا به دو دروازه بان خوب نیاز خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: نام چند دروازه بان را به باشگاه ارایه کرده ام و گمان می برم سنگربان جدید تیم فردا مشخص شود.
استیلی در مورد انتشار اخباری مبنی بر جذب هادی تامینی مدافع تیم ملوان عنوان کرد: به هیچ عنوان در خصوص جذب این بازیکن صحبتی نداشته ام.
وی در خصوص حضور در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کمیته فنی از افراد باتجربه ای تشکیل شده است که نشست با آنان برایم بسیار مفید است، چراکه از راهنمایی های این بزرگان استفاده می کنم.
سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص دستیاران ایرانی خود، گفت: نام گزینه های خود را به کمیته فنی ارایه کرده ام، اما هنوز به جمع بندی قطعی در این خصوص نرسیده ایم.
وی ادامه داد:‌امیدوارم هرچه سریعتر بازیکنان تیم تکمیل شوند تا تمرینات را با تمامی نفرات دنبال کنیم.
استیلی در خصوص برنامه های تمرینی تیم گفت:‌ روزانه دو نوبت تمرینات سنگین را در دستور کار داریم تا زمانی که برای روند آماده سازی تیم از دست داده ایم را جبران کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر