1

فرمانده انتظامی استان کرمان: برگزاری انتخابات با امنیت کامل همراه است

  • کد خبر : 391093
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان افزود: طبق تفاهم ها و توافقات همکاری خوبی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کرمان با بسیج و سپاه داشتیم و تعامل با آنها برقرار است. وی از به کارگیری تمام توان نیروی انتظامی در چهاردهمین […]

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان افزود: طبق تفاهم ها و توافقات همکاری خوبی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کرمان با بسیج و سپاه داشتیم و تعامل با آنها برقرار است.

وی از به کارگیری تمام توان نیروی انتظامی در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در کرمان خبر داد و گفت: در شعب اخذ رای با حضور خوب مردم روبه رو هستیم.

فرشید با اشاره به امنیت شعب اخذ رای ادامه داد: از روز قبل برنامه های متعدد برای تامین امنیت شعب ثابت، سیار و صندوق خواهران و برادران اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان: برگزاری انتخابات با امنیت کامل همراه است
سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: از ۱۰۰ درصد توان نیروهای انتظامی و نیروهای موسسه های خدماتی و حفاظتی تحت عنوان “پلیس یار” استفاده کردیم و نیروهای انتظامی از تحویل گرفتن تا تحویل دادن صندوق های اخذ رای در شعب حضور دارند.

فرشید با اشاره به محدودیت ها و ممنوعیت هایی که امروز در تردد در برخی معابر برخی نقاط اعمال شد گفت: با توجه به شرایط فردا، ممنوعیت تردد اعمال اما محدودیت ها برداشته می شود.

وی تاکید کرد: افراد آمار و نتایج مربوط به انتخابات را از رسانه های رسمی دریافت کنند و به آمار و اظهارنظرهای فضای مجازی توجه نکنند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391093

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]