2

واکنش طالبان به موضع‌گیری وزیر دفاع پاکستان

  • کد خبر : 391181
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع حکومت طالبان با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان مبنی بر احتمال انجام عملیات نظامی در خاک افغانستان واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: اظهارات اخیر وزیر دفاع پاکستان درباره احتمال نقض حاکمیت ملی افعانستان یک عمل نسنجیده و تلاش برای گل‌آلود […]

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع حکومت طالبان با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان مبنی بر احتمال انجام عملیات نظامی در خاک افغانستان واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: اظهارات اخیر وزیر دفاع پاکستان درباره احتمال نقض حاکمیت ملی افعانستان یک عمل نسنجیده و تلاش برای گل‌آلود ساختن آب است که به نفع هیچکس نیست.

بیانیه می‌افزاید: رهبری پاکستان باید به هیچکس اجازه ندهد درباره موضوعات حساس چنین اظهارات حساسیت‌برانگیزی ابراز انجام دهند.

وزارت دفاع حکومت طالبان همچنین هشدار داد: هر کس به هر بهانه و یا عنوانی به حریم افغانستان تجاوز کند، مسئولیت عواقب آن را باید به عهده بگیرد.

بیانیه در ادامه نیز تأکید کرد موضع اصولی هیئت حاکمه این است که اجازه نمی‌دهد خاک افغانستان در مقابل کشوری دیگر استفاده شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391181

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]