2

دورخیر بشیکتاش برای جذب دی‎‌ماریا/ ستاره آرژانتینی قید هم‌تیمی شدن با مسی را می‌زند؟

  • کد خبر : 391239
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۳۳

به گزارش عصر جمعه ایرنا، O Jogo پرتغال گزارش داد بشیکتاش ترکیه، پس از اینکه رافا سیلوا، هافبک بنفیکا را با انتقال دائمی به خدمت گرفته، به دنبال جذب آنخل دی ماریا، هافبک هجومی تیم ملی آرژانتین است که قراردادش این ماه با بنفیکا به پایان می‌رسد. البته ملی پوش آرژانتینی که همراه تیم ملی […]

به گزارش عصر جمعه ایرنا، O Jogo پرتغال گزارش داد بشیکتاش ترکیه، پس از اینکه رافا سیلوا، هافبک بنفیکا را با انتقال دائمی به خدمت گرفته، به دنبال جذب آنخل دی ماریا، هافبک هجومی تیم ملی آرژانتین است که قراردادش این ماه با بنفیکا به پایان می‌رسد.

البته ملی پوش آرژانتینی که همراه تیم ملی کشورش در رقابت‌های کوپا آمریکا حضور دارد، هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته اما بشیکتاش نمایندگانی را برای مذاکره با دی ماریا راهی آمریکا کرده است تا این مهاجم کهنه‌کار خود را متقاعد کند.

این در حالی است که بنفیکا امیدوار است که این بازیکن ۳۶ ساله را متقاعد کند که یک سال دیگر در این باشگاه بماند، اگر چه ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در حال بررسی گزینه انتقال به باشگاهی در MLS است. از اینترمیامی به عنوان باشگاه مورد نظر دی‌ماریا نام برده می‌شود تا دوباره با لیونل مسی هم‌تیمی شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391239

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]