4

شمارش آرای دور دوم انتخابات در شعب اخذ رای پایتخت آغاز شد

  • کد خبر : 391447
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران؛ احمد قیومی در این خصوص اظهار کرد: از صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه، روند اخذ در سه هزار و ۸۵۰ شعبه ثابت و ۳۱۲ شعبه سیار در پایتخت آغاز و در ساعت ۲۴ پایان یافت. قیومی همچنین اضافه کرد: فرآیند شمارش آرا توسط عوامل اجرایی مستقر در شعب اخذ […]

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران؛ احمد قیومی در این خصوص اظهار کرد: از صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه، روند اخذ در سه هزار و ۸۵۰ شعبه ثابت و ۳۱۲ شعبه سیار در پایتخت آغاز و در ساعت ۲۴ پایان یافت.

قیومی همچنین اضافه کرد: فرآیند شمارش آرا توسط عوامل اجرایی مستقر در شعب اخذ رای آغاز و در شعبی که شهروندان حضور دارند روند رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

شمارش آرای دور دوم انتخابات در شعب اخذ رای پایتخت آغاز شد

تقدیر از حضور با بصیرت مردم در انتخابات

قیومی همچنین درباره این دوره از انتخابات گفت: وعده صادق سیاسی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای محقق شد.

معاون استاندار تهران ضمن تقدیر از بصیرت و لبیک جاودانه مردم به فرآمین رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شما مردم با بصیرت کلانشهر تهران امروز نقش ماندگاری از غیرت و غرور ایرانی را به پهنه نگاه دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی سپردید.

وی افزود: این شعور و شور سیاسی شما، کالبد حیله‌های دشمنان انقلاب اسلامی را در نوردید و در امتداد قدرت سیاسی ایران در جهان، وعده صادق سیاسی را رقم زد.

معاون استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: این نقش حضور، سیطره دیپلماسی زورگویی دشمنان را از هم گسست و تداوم مسیر شهید جمهور را به رخ نگاه های ظلم پرستان و استکبار جهانی کشید، غیرت‌تان خود کلمات زیبای غرور و غیرت را به پهنای مرزهای پهناور ایران اسلامی بلکه به پهنای کره جغرافیایی مستور کرد.

قیومی افزود: حضورتان به راستی پیام بلند معنادار ولایتمداری را در آسمان جهان طنین انداز کرد و به شکرانه این شعور از شما مردم عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]