2

رئیس نظام پزشکی با پزشکیان دیدار کرد

  • کد خبر : 391473
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس‌زاده در این دیدار با رئیس جمهور منتخب با عرض تسلیت ایام عاشورای حسینی به دکتر پزشکیان، خرسندی جامعه پزشکی را از انتخاب عضوی از اعضای نظام پزشکی به عنوان رئیس جمهور کشور ابراز داشت و آن را مایه افتخار جامعه سلامت کشور دانست. رئیس‌زاده در ادامه بر […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس‌زاده در این دیدار با رئیس جمهور منتخب با عرض تسلیت ایام عاشورای حسینی به دکتر پزشکیان، خرسندی جامعه پزشکی را از انتخاب عضوی از اعضای نظام پزشکی به عنوان رئیس جمهور کشور ابراز داشت و آن را مایه افتخار جامعه سلامت کشور دانست.

رئیس‌زاده در ادامه بر آمادگی همه‌جانبه جامعه پزشکی برای کمک به رئیس جمهور منتخب چه در حوزه بهداشت و درمان و چه در سایر حوزه‌های اجرایی تاکید کرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اولویت و دغدغه‌های جامعه پزشکی، پرداختن فوری به وضعیت نیروی انسانی و تخصصی، عمل به اسناد و قوانین بالا دستی، توجه خاص به شبکه بهداشت و نظام ارجاع، پرداختن به معضلاتی همچون مهاجرت، وضعیت نیرو های طرحی، دستیاران، کیفیت آموزش پزشکی و اقتصاد سلامت را خواستار شد.

انتهای پیام/ 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391473

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]