1

ادعای روزنامه قطری درباره احتمال محرومیت مدافع پرسپولیس + عکس

  • کد خبر : 391477
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌های زیادی در روزهای اخیر درباره عبدالکریم حسن، مدافع پرسپولیس که مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته است، منتشر شده است. این مدافع قطری یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و برای بازگشت به لیگ قطر باید رضایتنامه دریافت کند. باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه، یک درخواست میلیون دلاری را […]

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌های زیادی در روزهای اخیر درباره عبدالکریم حسن، مدافع پرسپولیس که مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته است، منتشر شده است.

این مدافع قطری یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و برای بازگشت به لیگ قطر باید رضایتنامه دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه، یک درخواست میلیون دلاری را به تیم‌های خواهان حسن ارائه داده است و گفته می‌شود، هنوز مذاکرات ادامه دارد.

روزنامه العرب قطر امروز مدعی شد که خطر محرومیت مدافع قطری پرسپولیس را تهدید می‌کند. این روزنامه نوشت: عبدالکریم حسن پیش از سفر به ایران، یک قراداد ۲ ساله با باشگاه الوکره قرارداد امضا کرده بود اما ترجیح داد به جای الوکره به باشگاه العربی برود.

ادعای روزنامه قطری درباره احتمال محرومیت مدافع پرسپولیس + عکس

در صورتی که الوکره این قرارداد را به مقامات مربوط در قطر ارائه دهد، ممکن است منجر به تعلیق وی شود. این قرارداد بدون اطلاع و تایید باشگاه پرسپولیس ایران انجام شده است. از این رو مشکل عبدالکریم حسن بزرگتر شده و ممکن است در فصل جدید برای او دردسرساز شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391477

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]