3

تاکید مادورو و پزشکیان بر ادامه همکاری‌ها میان ایران و ونزوئلا

  • کد خبر : 391505
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

رئیس‌جمهور ونزوئلا و رئی‌جمهور منتخب ایران در گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر، تمایل خود را برای ادامه همکاری در جهت ارتقای روابط راهبردی بلندمدت بین کشورهایشان ابراز کردند. به گزارش ایسنا، نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در گفت‌وگوی تلفنی با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران به او برای پیروزی در انتخابات تبریک گفت. وزارت امورخارجه ونزوئلا در […]

رئیس‌جمهور ونزوئلا و رئی‌جمهور منتخب ایران در گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر، تمایل خود را برای ادامه همکاری در جهت ارتقای روابط راهبردی بلندمدت بین کشورهایشان ابراز کردند.

به گزارش ایسنا، نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در گفت‌وگوی تلفنی با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران به او برای پیروزی در انتخابات تبریک گفت.

وزارت امورخارجه ونزوئلا در بیانیه‌ای با اعلام خبر تماس تلفنی میان مادورو و پزشکیان تصریح کرد ۲ طرف در اظهارات خود، ماهیت برادرانه روابط بین دو ملت را مورد تاکید قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: آنها همچنین تمایل خود را برای ادامه همکاری در جهت ارتقای روابط راهبردی بلندمدت، برگزاری نشستی در سطح بالا در نزدیک‌ترین زمان ممکن و ادامه همکاری و برنامه‌های توسعه مشترک از این طریق ابراز کردند.

دولت بولیواری ونزوئلا روز شنبه نیز پس از اعلام پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات طی پیامی به مردم ایران به خاطر تعهدی که به دموکراسی کشورشان نشان دادند، تبریک گفت.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این پیام تمایل خود را برای ادامه تلاش‌ها به همراه مسعود پزشکیان به منظور تحکیم جهان چندمرکزی و چندقطبی که برای «تداوم شکست ادعاهای هژمونی که چندجانبه‌گرایی و صلح جهانی را تهدید می‌کند» اعلام کرد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391505

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]