1

برنامه‌های فرهنگی بعثه در حج امسال رضایت زائران را در پی داشت

  • کد خبر : 391515
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی اخویان مدیر امور آموزشی و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری محافل انس با قرآن و انس و معرفت، جلسات روایتگری (مدینه‌شناسی و مکه‌شناسی)، مسابقات تفسیر سوره حمد مقام معظم رهبری و کتاب «ابراهیم‌شناسی» را از جمله برنامه‌های فرهنگی بعثه در حج ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی اخویان مدیر امور آموزشی و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری محافل انس با قرآن و انس و معرفت، جلسات روایتگری (مدینه‌شناسی و مکه‌شناسی)، مسابقات تفسیر سوره حمد مقام معظم رهبری و کتاب «ابراهیم‌شناسی» را از جمله برنامه‌های فرهنگی بعثه در حج ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: این فعالیت‌ها خوشبختانه با رضایت زائران مواجه شد.

وی افزود: در مجموع ۷۰ هزار زائر ایرانی تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار گرفتند و طی هشت هفته بیش از ۸۰ محفل انس و معرفت در مدینه و ۱۲۵ محفل انس و معرفت در مکه برگزار شد.

مدیر امور آموزشی و فرهنگی بعثه با اشاره به اینکه برنامه‌های زیارت دوره برای همه کاروان‌های ایرانی در مکه و مدینه هر ساله در موسم حج برگزار می‌شود، ادامه داد: ۷۵ زیارت دوره هم ویژه فرهیختگان در دو شهر مکه و مدینه برگزار شد و ۳۹ محفل انس با قرآن و روایتگری در مدینه و ۷۹ برنامه هم در مکه اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین اخویان افزود: با توجه به اینکه معاونت فرهنگی بعثه فعالیت‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در عرصه حج و زیارت را برعهده دارد بازدید از موزه‌های اطراف حرم، بقیع شناسی و حرم شناسی را به عنوان بخش دیگری از این فعالیت‌ها در موسم حج ۱۴۰۳ اجرا کرد.

گفتنی است محافل انس و معرفت که با هدف تقویت روحیه معنوی حجاج کشورمان در ایام موسم حج تمتع در کاروان‌های ایرانی برنامه‌ریزی شده بود شب گذشته در مدینه و مکه پایان یافت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391515

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]