2

چراغ سبز فیلک برای جذب نیکو ویلیامز/ ستاره بیلبائو هدف اصلی بارسا در تابستان

  • کد خبر : 391521
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۸

به گزارش ایرنا، نیکو ویلیامز، وینگر تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیکو بیلبائو در تابستان امسال سوژه گمانه‎‌زنی‌های بی وقفه‌ای بوده و بارسلونا جذب او را هدف اصلی خود در تابستان امسال قرار داده است. با این حال، مجموعه‌ای از باشگاه‌های مطرح اروپایی، از جمله بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، آرسنال و لیورپول نیز به دنبال […]

به گزارش ایرنا، نیکو ویلیامز، وینگر تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیکو بیلبائو در تابستان امسال سوژه گمانه‎‌زنی‌های بی وقفه‌ای بوده و بارسلونا جذب او را هدف اصلی خود در تابستان امسال قرار داده است.

با این حال، مجموعه‌ای از باشگاه‌های مطرح اروپایی، از جمله بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، آرسنال و لیورپول نیز به دنبال جذب این این بازیکن ۲۱ ساله هستند. ویلیامز تا سال ۲۰۲۷ با اتلتیکو قرارداد دارد و بند آزادسازی ۵۸ میلیون یورویی در قراداد او برای تیم‌های خواهانش گنجانده شده است.

فابرزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی امروز تایید کرد که هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا به جذب ویلیامز چراغ سبز نشان داده است.گفته می‌شود بارسا پس از فینال یورو با پیشنهاد قراردادی ۵ ساله، مذاکره با ویلیامز را آغاز خواهد کرد.

البته اوایل این هفته گزارش شد که بارسلونا بر سر شرایط این انتقال با فلیکس تینتا، ایجنت ویلیامز، به توافقی اصولی دست یافته، البته ویلیامز گفته که تا پس از یورو به هیچ بحثی در مورد آینده خود توجه نمی‌کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391521

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]