1

زاکانی و قاضی‌زاده با پزشکیان دیدار کردند

  • کد خبر : 391583
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدار مسئولان با رئیس‌جمهور منتخب، علیرضا زاکانی شهردار تهران بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران را به مسعود پزشکیان تبریک گفت و برای وی در مسیر خدمت به ایرانیان آرزوی موفقیت […]

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدار مسئولان با رئیس‌جمهور منتخب، علیرضا زاکانی شهردار تهران بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران را به مسعود پزشکیان تبریک گفت و برای وی در مسیر خدمت به ایرانیان آرزوی موفقیت کرد.  

شهردار تهران اظهار امیدواری کرد که با تداوم همکاری و هم‌افزایی دولت جدید و شهرداری تهران، مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف تهران بیش از پیش تسهیل و هموار شود.  

پزشکیان نیز در این دیدار از حضور و تلاش دکتر زاکانی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات،  تشکر کرد.

همچنین سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک موفقیت وی در کسب اعتماد مردم در انتخابات، آخرین وضعیت اقدامات و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین آخرین وضعیت و اقدامات این مجموعه و خدمات در حال ارائه به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز کشور را تشریح کرد.

پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی مناسب به خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران کشور، از توضیحات قاضی‌زاده و نیز از حضور وی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی برای ایجاد نشاط و شور در این رویداد مهم ملی قدردانی کرد.

به گزارش تسنیم، مرحله  دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان با  ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]