1

انتشار اخبار جعلی درباره انتخابات پیگرد قانونی دارد

  • کد خبر : 391641
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدکمال سادات شامگاه جمعه از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موضوعات مختلفی در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران بر ضرورت پیگیری اخبار از […]

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدکمال سادات شامگاه جمعه از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موضوعات مختلفی در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران بر ضرورت پیگیری اخبار از طریق رسانه‌های رسمی به خصوص صدا و سیما تاکید کرد و گفت: انتشار اخبار نادرست، موضوعات جعلی و شایعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، ممنوع است.

سادات اضافه کرد: طبق دستور دادستان کل کشور، دادستان‌های شهرستان. ها نیز موضوعات مربوط به شایعات و اخبار نادرست را پیگیری قضایی خواهند کرد.

وی در ادامه بر ضرورت تمکین به قانون و پرهیز از مصاحبه‌های خارج از ضوابط توسط عوامل اجرایی ستادهای نامزدهای انتخاباتی نیز تاکید کرد و افزود: در جلسه مقرر شد این عوامل نسبت به این موضوع توجیه شوند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه محرم را نیز ضروری دانست و گفت: تجمع در میادین که موجب ترافیک و اخلال در نظم عمومی شود، ممنوع و راه‌اندازی کارناوال، برگزاری راهپیمایی، میتینگ‌های خیابانی مجاز نخواهد بود.

سادات اظهار کرد: در جلسه ستاد امنیت تاکید شد که پلیس فتا با محرکان فضای مجازی طبق قوانین برخورد لازم را داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: مقرر شد که تقویت و ارتقای سطح توان در فراجا برای اسکورت و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای در زمان بازگشت به مخازن فرمانداری‌ها تقویت شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391641

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]