2

بیمه‌شدن برای حضور در مراسم اربعین الزامی است

  • کد خبر : 391744
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال هوا از سال گذشته گرم‌تر باشد گفت: ساخت بیش از ۱۴۵ هزار مترمکعب سایه‌بان، مه پاش ها و نیازمندی‌هایی که تحمل گرما را تسهیل می‌کند را در دستور کار قرار داده‌ایم و همچنین بیش از ۲۰۵ میلیون […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال هوا از سال گذشته گرم‌تر باشد گفت: ساخت بیش از ۱۴۵ هزار مترمکعب سایه‌بان، مه پاش ها و نیازمندی‌هایی که تحمل گرما را تسهیل می‌کند را در دستور کار قرار داده‌ایم و همچنین بیش از ۲۰۵ میلیون بطری آب و ۱ میلیون قالب یخ و ده‌ها کارخانه تولید یخ نیز پیش بینی شده است.

میراحمدی افزود: هم در داخل کشور و هم در کشور عراق بیمارستان و درمانگاه‌های سیار باید احداث شود که البته تمام این تمهیدات به نحو شایسته و کامل در حال انجام تا ان شاالله اربعین به یاد ماندنی داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه ما امسال ثبت نام در سامانه سماح، یک هفته زودتر آغاز کردیم و زائران استقبال خوبی از خود نشان دادند گفت: تا به امروز بیش از ۵۰ هزار نفر در سامانه سلاح ثبت نام کرده‌اند تأکید ما این است که زائران ثبت نام را به تأخیر نیندازند. بنا به درخواست زائران ۳ نوع بیمه در ۳ سطح پیش بینی شده است که هرکس منطبق با خواست خود، نوع بیمه را انتخاب کنند.

رئیس ستاد اربعین گفت: بیمه‌شدن برای حضور در مراسم اربعین الزامی است زیرا هزینه‌ای درمان در کشور عراق بسیار بالا است و در توان زائرین ما نیست.

وی با بیان اینکه برای عبور از مرز ۳ شرط داریم، افزود: اولین شرط، داشتن مدرک قانونی یعنی داشتن گذرنامه رسمی یا زیارتی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، است. شرط دوم، ثبت نام در سامانه سماح و سوم، بیمه شدن است. هرکدام از این‌ها نباشد، زائر امکان خروج را نخواهد داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391744

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]