2

پیام تبریک اسقف اعظم روسیه به پزشکیان

  • کد خبر : 391756
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۳۲

به گزارش ایرنا،‌ در پیام پاتریارک کریل که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در پایگاه اینترنتی کلیسای ارتدوکس روسیه منتشر شد، آمده است: مردم ایران برای ساخت آینده کشور به شما اعتماد کردند و از شما انتظار دارند تا گام های موثر و ضروری در راستای توسعه اقتصادی اجتماعی بردارید. در بخش دیگری از این […]

به گزارش ایرنا،‌ در پیام پاتریارک کریل که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در پایگاه اینترنتی کلیسای ارتدوکس روسیه منتشر شد، آمده است: مردم ایران برای ساخت آینده کشور به شما اعتماد کردند و از شما انتظار دارند تا گام های موثر و ضروری در راستای توسعه اقتصادی اجتماعی بردارید.
در بخش دیگری از این پیام تبریک آمده است:‌ حفظ سنت های معنوی، فرهنگی و تاریخی و پایبندی به اصول اخلاقی از جمله اهدافی است که ملت های ایران و روسیه را با یکدیگر متحد می کند.
اسقف اعظم روسیه خاطرنشان کرد: برگزاری نشست ها و ملاقات های دوجانبه در راستای کمک به نزدیک شدن مواضع دو کشور در مسائل مهم همکاری های فرهنگی و دینی بسیار حائز اهمیت است.
وی افزوده است: با حمایت مقامات ایران گفتگو و همکاری خوبی بین کلیسای اردتوکس روسی و جامعه مسلمان ایران برقرار شده است.

پیام تبریک اسقف اعظم روسیه به پزشکیان

پاتریارک کریل در بخش دیگری از پیام تبریک خود خطاب به پزشکیان نوشت: امیدوارم که تعامل‌های پسندیده دوجانبه میان دو کشور همچنان ادامه داشته باشد و برای شما سلامتی کامل و موفقیت های پربرکت در مسیر خدمت آرزو دارم.

به گزارش ایرنا، «مسعود پزشکیان» با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.
بنا بر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ است که بر این اساس تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ و ‏تعدادی آرای سعید جلیلی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ است.
به این ترتیب مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین منتخب جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391756

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]