2

علیپور: تا آخرین لحظه می‌جنگم/ دنبال پول و پاداش نیستم

  • کد خبر : 391760
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۳۴

افق نیوز؛ «رضا علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مراسم بدرقه کاروان ورزشی کشورمان گفت: مراسم خوبی بود و برای نخستین بار در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی قرار گرفتم؛ چون ماده سرعت رشته سنگ‌نوردی برای اولین بار وارد المپیک شده است. ملی‌پوش المپیکی سنگ‌نوردی کشورمان افزود: از مردم عزیز می‌خواهم که با […]

افق نیوز؛

«رضا علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مراسم بدرقه کاروان ورزشی کشورمان گفت: مراسم خوبی بود و برای نخستین بار در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی قرار گرفتم؛ چون ماده سرعت رشته سنگ‌نوردی برای اولین بار وارد المپیک شده است.

ملی‌پوش المپیکی سنگ‌نوردی کشورمان افزود: از مردم عزیز می‌خواهم که با دعای خیر و انرژی مثبت ما را بدرقه مسابقات کنند تا بتوانیم افتخاری برای سرزمینمان به دست بیاوریم. سرباز مردم هستم و هر اتفاقی که در بازی‌های المپیک رخ دهد، مطمئن باشند که تمام تلاشم را کرده‌ام.

علیپور عنوان کرد: رشته ما صدم‌ها و هزارم‌های ثانیه است و برای همین خیلی سنگین است و نمی‌توانی پیش‌بینی کنی چه کسی قرار است روی سکو برود. تنها چیزی که می‌توانی پیش‌بینی کنی این است که کدام قهرمان بیشتر از همه تلاش می‌کند و کدام ورزشکار تجربه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: تجربه خوبی دارم و مطمئناً تا آخرین لحظه خواهم جنگید. برای صدم‌ها و هزارم‌های ثانیه می‌جنگم و این را می‌دانم تا آخرین لحظه هیچ چیزی مشخص نیست.

علیپور درخصوص پاداش به ورزشکاران المپیکی گفت: وقتی اسم پاداش می‌آید شاید ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان داده شود، اما شما باید ببینی این ورزشکار چقدر هزینه کرده است؟ چقدر آسیب دیده است تا به المپیک برسد؟ این پول می‌تواند برای درمان آسیب‌هایمان در آینده کمک کند. پاداش یک قهرمان باید خیلی بیشتر از اینها باشد.

وی با اشاره به این مطلب که برای پول و دریافت پاداش مسابقه نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: برای پول نمی‌جنگم و دنبال پول نیستم و تنها به دنبال افتخاری برای تاریخ سرزمینم و مردم هستم و نمی‌خواهم این مدال را با پول قیاس کنم.

انتهای پیام/؛

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391760

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]