2

برگزاری نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری در ایران در گوانگجو

  • کد خبر : 391872
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو با همکاری موسسه بین‌المللی نوا (NOVA) نشستی با حضور بیش از ۲۰ شرکت تجاری فعال در گوانجو با عنوان بررسی فرصتهای سرمایه‌گذاری در محل سرکنسولگری برگزار کرد. به گزارش ایسنا، در این نشست سه ساعته ابتدا مدیران شرکتهای حاضر به معرفی حوزه‌های فعالیت خود پرداخته و علاقمندی خود را […]

برگزاری نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری در ایران در گوانگجو

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو با همکاری موسسه بین‌المللی نوا (NOVA) نشستی با حضور بیش از ۲۰ شرکت تجاری فعال در گوانجو با عنوان بررسی فرصتهای سرمایه‌گذاری در محل سرکنسولگری برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست سه ساعته ابتدا مدیران شرکتهای حاضر به معرفی حوزه‌های فعالیت خود پرداخته و علاقمندی خود را برای همکاری با ایران و توسعه روابط تجاری ابراز نمودند.

در ادامه حسین درویشی متولی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو ضمن معرفی موقعیت ویژه ژئوپولتیک ایران و ظرفیتهای تجاری و اقتصادی کشورمان از قبیل منابع طبیعی، نیروی کار، راه های مواصلاتی، مناطق آزاد تجاری، شرکتهای صنعتی، ارتباط با کشورهای آسیای میانه و قرار گرفتن در مسیر کریدورهای بزرگ بین المللی توضیحاتی را در خصوص روابط تاریخی ایران و چین و نقش این کشور بعنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری ایران ارائه نمودند و پس از بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در ایران به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391872

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]