4

مشارکت انتخابات در شهرستان کرمان به بیش از ۵۵ درصد رسید 

  • کد خبر : 391924
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۲۰

به گزارش ایرنا علی بابایی شامگاه جمعه در آخرین لحظات اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت در دوره قبل ۴۸ درصد بود که نسبت به میانگین مشارکت استان کرمان و کشور خوب بوده است.وی با اشاره به اینکه تمام ملزومات شعب اخذ رای از ساعت چهار صبح جمعه تحویل شعب شده بود تصریح کرد: […]

به گزارش ایرنا علی بابایی شامگاه جمعه در آخرین لحظات اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت در دوره قبل ۴۸ درصد بود که نسبت به میانگین مشارکت استان کرمان و کشور خوب بوده است.
وی با اشاره به اینکه تمام ملزومات شعب اخذ رای از ساعت چهار صبح جمعه تحویل شعب شده بود تصریح کرد: شعب اخذ رای سطح شهر توسط هیات اجرایی بازدید و ۴۶۷ شعبه اخد رأی ثابت و سیار در شهرستان کرمان مستقر بود که تعرفه مورد نیاز در این شعب توزیع شد.

بابایی با بیان اینکه مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان رخ نداده است، از مجموعه عوامل امنیتی، فراجا، بسیج و سپاه قدردانی کرد و افزود: با توجه به مطرح شدن شبهه خرید و فروش آرا، این موضوع به صورت ویژه پیگیری شد.
فرماندار کرمان تصریح کرد: صندوق‌ اخذ رأی در همه مکان‌های جمعیتی از جمله بیمارستان‌ها، مراکز نظامی و کارخانجات نیز مستقر شد.
وی در پایان با بیان اینکه همه آمار مربوط به برگزاری انتخابات در سیستم جامع به صورت شفاف و دقیق وجود دارد افزود: شمارش آرای روستاها با مجوز استاندار آغاز شده اما اخبار دقیق آن هنوز قابل انتشار نیست.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391924

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]