1

واکنش دادگستری استان تهران به پست‌‌فروشی در شهرداری

  • کد خبر : 391934
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۵۳

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز قبل ویدئویی جنجالی از سوی یکی از مدیران شهرداری تهران منتشر شد که وی در آن ادعا کرده؛ “… جلسات مختلفی با شهردار منطقه یک هم داشتیم تا من معاون شهرسازی منطقه یک شوم. به همه و حتی به معاون شهردار تهران نیز به‌عنوان معاون شهرسازی منطقه یک […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز قبل ویدئویی جنجالی از سوی یکی از مدیران شهرداری تهران منتشر شد که وی در آن ادعا کرده؛ “… جلسات مختلفی با شهردار منطقه یک هم داشتیم تا من معاون شهرسازی منطقه یک شوم. به همه و حتی به معاون شهردار تهران نیز به‌عنوان معاون شهرسازی منطقه یک معرفی شدم. در آخر از من ۴۰۰ سکه طلا و ۴۵۰ هزار دلار پول بابت خرید یک ویلا در آلانیا … مطالبه کردند …”.

طرح این ادعا امروز منجر به جنجال و حاشیه بسیار در صحن شورای اسلامی شهر تهران شد و حتی ظرفیت آن را دارد که افکار عمومی را نسبت به مدیریت شهری بدبین کند و امنیت روانی جامعه که به‌شدت مورد تأکید رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان عالی قضایی است را مخدوش سازد و از این رو نظارت حقوقی و قضایی دقیق برای این موضوع را می‌طلبد.

از این رو روابط عمومی دادگستری استان تهران اعلام کرد: در پی طرح ادعاهایی در فضای مجازی مبنی بر اخذ رشوه در ازای اعطای پست در شهرداری، دادگستری کل استان تهران خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستور بررسی و صحت‌سنجی ادعاهای مطرح شده در این زمینه را صادر کرد.

دادگستری کل استان تهران در همین زمینه تأکید دارد؛ تمامی ابعاد موضوع مورد بررسی قرار گیرد و در صورت احراز هرگونه قصور و یا تقصیر با عوامل آن برخورد شود.

همچنین در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه در صورتی که ادعاهای طرح شده در این زمینه فاقد سندیت و اعتبار تشخیص داده شد، با مخلان امنیت روانی جامعه به جد برخورد شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391934

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]