1

پیام تبریک نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مسعود پزشکیان

  • کد خبر : 391940
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۰۰

به گزارش ایرنا در متن این پیام خطاب به رییس جمهور جدید کشور آمده است: تصدی ریاست قوه مجریه را که با رای اکثریت قاطع مردم عزیز، شریف و بصیر کشورمان به جناب عالی واگذار شد تبریک می‌گویم. حسن اعتماد مردم مومن و انقلابی کشور به جنابعالی توفیق، موهبت و نعمت بزرگی است که شکر […]

به گزارش ایرنا در متن این پیام خطاب به رییس جمهور جدید کشور آمده است: تصدی ریاست قوه مجریه را که با رای اکثریت قاطع مردم عزیز، شریف و بصیر کشورمان به جناب عالی واگذار شد تبریک می‌گویم. حسن اعتماد مردم مومن و انقلابی کشور به جنابعالی توفیق، موهبت و نعمت بزرگی است که شکر آن جز با خدمت صادقانه و دلسوزانه و عمل به تعهدات داده شده به مردم میسر نمی‌شود.

در ادامه این پیام می‌افزاید: شما که از یادگاران دوران دفاع مقدس هستید و همواره به صداقت، درستی و تاکید بر حق و عدالت شهره بوده‌اید، در عمل به شعارها، سخنان و امیدهایی که به مردم داده‌اید، تلاش‌های بسیار و مجاهدت‌های شبانه روز خواهید داشت.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در بخش دیگر این پیام به انتظارات و توقعات از رییس جمهور جدید اشاره کرده و آن‌ها را به شرح زیر آورده است:

“اولاً از نیروهای متعهد، پاکدست، انقلابی ولایی، متخصص، کارشناس، متعهد به مبانی دینی و نظام جمهوری اسلامی و مفید برای مردم استفاده نمایید.

دوما در تبعیت و همراهی با ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای دام ظله لحظه‌ای تردید به خود راه ندهید و همین امر مهم را هم از مجموعه همکاران خود همواره مطالبه نمایید.

ثالثاً با فراموش کردن نزاع ها و رقابت‌های انتخاباتی هم دلی و هم افزایی خوبی با قوه مقننه و قضائیه داشته و شیرینی و حلاوت این هم دلی و هم افزایی را خدمت هر چه بیشتر به مردم قرار دهید.

رابعا در نگاه عدالت محور جنابعالی همه نقاط کشور را ملحوظ داشته، خصوصا استان خوزستان را که علی رغم دارایی از ثروت‌های بسیار و منابع غنی، محرومیت‌ها و رنج های بسیار دارد، همواره نصب العین خود قرار دهید و در اجرای عدالت و رفع محرومیت از این استان زرخیز و دارای دردهای فراوان، تمام همت خود و همکاران را به کار گیرد.

خامسا ضمن تلاش برای رفع تحریم های ظالمانه که هزینه های بسیاری را بر مردم عزیز تحمیل کرده است، باید ظرفیت ها و استعدادهای سرشار داخلی را مورد توجه قرار داد و در جهت بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر از این ظرفیت‌ها نهایت سعی و اهتمام را داشت. “

وی در پایان این پیام عنوان کرده است: امید است عملکرد مطلوب جنابعالی در دوره چهاردهم ریاست جمهوری، امید و آرامش را در کشور تقویت نموده و نتیجه این عملکرد، مشارکت بیشتر مردم عزیز در همه انتخابات آتی باشد. در آستانه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، یادآور می شود اولین عهدمان بعد از عهد الهی، عهد با حضرت سیدالشهدا علیه السلام است. از خداوند سبحان، ثبات قدم در رکاب حضرتش را مسألت داریم. موفق و موید و مستدام باشید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391940

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]