1

تمجید اوباما از قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در ایالت نیویورک

  • کد خبر : 3920
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۱

خبرگزاری رویترز، “باراک اوباما “، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند مخالفان جمهوریخواه او برای جلوگیری از افزایش بدهی ملی آمریکا با او به توافق برسند. اوباما گفت: ما به توافقی می‌رسیم که ایجاب می‌کند دولت ما با درآمدهایی که دارد، پایداری کند؛ توافقی که به تجارت […]

خبرگزاری رویترز، “باراک اوباما “، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند مخالفان جمهوریخواه او برای جلوگیری از افزایش بدهی ملی آمریکا با او به توافق برسند.

اوباما گفت: ما به توافقی می‌رسیم که ایجاب می‌کند دولت ما با درآمدهایی که دارد، پایداری کند؛ توافقی که به تجارت ما اعتماد به نفس می‌دهد و باعث رشد اقتصاد می‌شود.

وی ادامه داد: متحدان جمهورخواه و دموکرات برای رسیدن به توافق باید تبعات افزایش مالیات ثروتمندترین مردم آمریکا و کاهش هزینه‌‌ها را بپذیرند.

رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص مالیات‌ها افزود: کاهش‌های مالیاتی که من پیشنهاد حذف آنها را مطرح می‌کنم از تخفیف‌های مالیاتی میلیونرها و میلیاردها، شرکت‌های بزرگ نفتی، مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری و مالکان شرکت‌های هوایی جلوگیری می‌کند.

اوباما در این کنفرانس مطبوعاتی پیش‌بینی کرد که مذاکرات کسری بودجه و بحران بدهی به نتیجه خواهد رسید و راه را برای موافقت کنگره با افزایش سقف بدهی آمریکا هموار خواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: هیچ‌کس نمی خواهد جایگاه اعتباری آمریکا را در معرض خطر قرار دهد و هیچ‌کس نمی‌خواهد شاهد قصور در پرداخت بدهی دولت آمریکا باشد. بنابراین، ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی در ادامه از قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در ایالت نیویورک تمجید کرد و گفت از نتیجه جدال قانونی که در نیویورک به تصویب این قانون منجر شد، خوشحال و راضی است.

اوباما در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود درباره مداخله نظامی در لیبی ضمن اشاره به اینکه انتقادات کنگره با اهداف سیاسی صورت گرفته است، تاکید کرد: شرکت آمریکا در ماموریت ناتو علیه لیبی محدود است.

وی گفت: من به مردم آمریکا می‌گویم که ماموریت ما در لیبی محدود است و ما این ماموریت محدود را با سبکی مثال زدنی انجام داده‌ایم و من با تمام اعضای کنگره درباره این ماموریت در لیبی مذاکره کرده‌ام. بنابراین بخش عظیمی از هیاهوهای کنگره به دلایل سیاسی صورت می‌گیرد.

اوباما در ادامه به جنگ در افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکا در ماموریت افغانستان موفق بوده است و به شدت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های طالبان را فلج کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: موج جنگ در افغانستان رو به کاهش است و ما به مرحله انتقال قدرت روی آورده‌ایم.

اوباما گفت: اینکه افغانستان سقوط نکرده، به سود منافع ملی آمریکاست زیرا فروپاشی افغانستان امکان تجدید قوای القاعده را فراهم می‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا در اظهارنظر خود درباره بحران لیبی گفت: “معمر قذافی “، دیکتاتور لیبی باید از قدرت کناره‌گیری کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3920

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر