6

حجم معاملات روزانه در بورس انرژی از ۴۰ میلیون مگاوات ساعت گذشت

  • کد خبر : 392042
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، گزارش‌ها حاکی از آن است که از ابتدای معاملات شرکت‌های توزیع در تابلوی برق بورس انرژی تا چهارشنبه (۲۰ تیرماه) تعداد ۲۶ نیروگاه دولتی و ۳۵ نیروگاه خصوصی مشغول عرضه برق بوده‌اند و در این مدت در مجموع ۳۸۷۰ معامله توسط ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق رقم خورد. همچنین […]

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، گزارش‌ها حاکی از آن است که از ابتدای معاملات شرکت‌های توزیع در تابلوی برق بورس انرژی تا چهارشنبه (۲۰ تیرماه) تعداد ۲۶ نیروگاه دولتی و ۳۵ نیروگاه خصوصی مشغول عرضه برق بوده‌اند و در این مدت در مجموع ۳۸۷۰ معامله توسط ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق رقم خورد.

همچنین حجم معاملات روزانه به ۴۱ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۳۶۲ مگاوات ساعت با متوسط قیمت یک‌هزار و ۲۰۱ ریال، حداقل نرخ ۸۵۰ ریال و نرخ معاملات به حداکثر قیمت یک‌هزار و ۳۹۰ ریال رسید.

در روز چهارشنبه (بیستم تیرماه) حداکثر قیمت بورس به یک‌هزار و ۳۴۰ ریال برای هر کیلووات ساعت رسید که نسبت به روز قبل خود ۹ درصد رشد را تجربه کرد.

همچنین حداقل قیمت در ۲ روز سه‎‌شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ تیرماه) از یک‌هزار و ۲۰۰ ریال به یک‌هزار و ۱۷۰ ریال رسید که با سه درصد کاهش همراه بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در روز نوزدهم تیرماه حجم معاملات روزانه به ۲۹۵ هزار و ۲۰۶ کیلووات ساعت رسید. همچنین حجم معاملات در تابلوی برق سلف به ۱۱۱ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۷۸۴ کیلووات ساعت رسید.

در تابلوی برق سبز نیز ارزش معاملات به ۶۵۹ میلیارد و ۶۴۴ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال رسید.

حجم معاملات در این بازار ۱۱ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۳۷۶ کیلووات ساعت بوده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392042

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]