3

فینال کوپا آمه‌ریکا شروع نشده به جنجال کشید

  • کد خبر : 392048
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگرچه قرار بود فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا از ساعت ۳:۳۰ امروز (دوشنبه) آغاز شود اما ازدحام و جنجال تعداد زیادی از هواداران کلمبیا که بدون بلیت وارد ورزشگاه هارد راک شدند، امنیت این استادیوم و بازی را به مخاطره انداخت. در روز سوءقصد […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگرچه قرار بود فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا از ساعت ۳:۳۰ امروز (دوشنبه) آغاز شود اما ازدحام و جنجال تعداد زیادی از هواداران کلمبیا که بدون بلیت وارد ورزشگاه هارد راک شدند، امنیت این استادیوم و بازی را به مخاطره انداخت.

در روز سوءقصد به دونالد ترامپ، آمریکایی‌ها با بی‌تدبیری در اداره تماشاگران و باز گذاشتن بخشی از درهای ورودی ورزشگاه موجب پیش آمدن جنجال دیگری شدند.

به هر حال در پی این اقدام هواداران کلمبیا، پلیس وارد عمل شد و تا آرام شدن اوضاع، بازی با نیم ساعت تاخیر یعنی ساعت ۴ بامداد آغاز خواهد شد. این در حالی است که با توجه به تاکید مسئولان برگزاری بر خروج افراد بدون بلیت از ورزشگاه و بی‌اعتنایی این دسته تماشاگران، احتمال تعویق بازی برای دقایق بیشتر نیز وجود دارد و چه بسا این دیدار اصلا برگزار نشده و به زمان دیگری موکول شود.

همچنین در اقدامی غیرمعمول قرار است استراحت بین دو نیمه ۲۵ دقیقه به طول بینجامد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392048

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]