3

جهانبخش: طرفدار هلند بودم، اما حیف به فینال نرسید/ اسپانیا قهرمان می‌شود

  • کد خبر : 392102
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۲۴

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانبخش از جمله بازیکنان باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود. او بعد از بازی در داماش و لیگ ایران، سال ۲۰۱۳ به هلند رفت و در ترکیب نایمخن قرار گرفت و نام خود را در فوتبال هلند سر زبان‌ها انداخت. او بعدها با آلکمار آقای گل لیگ هلند شد و سپس بازی […]

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانبخش از جمله بازیکنان باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود. او بعد از بازی در داماش و لیگ ایران، سال ۲۰۱۳ به هلند رفت و در ترکیب نایمخن قرار گرفت و نام خود را در فوتبال هلند سر زبان‌ها انداخت. او بعدها با آلکمار آقای گل لیگ هلند شد و سپس بازی در لیگ برتر انگلیس را همراه با برایتون تجربه کرد. جهانبخش حالا و بعد از ۳ فصل بازی برای فاینورد روتردام به عنوان بازیکن آزاد مشغول بررسی پیشنهادهایش است.

جهانبخش که یورو ۲۰۲۴ را با جدیت دنبال می‌کند، اسپانیا را قهرمان این مسابقات می‌داند. وقتی با او تماس گرفتیم تا نتیجه فینال جام ملت‌های اروپا میان اسپانیا و انگلیس را پیش‌بینی کند، در جواب گفت: «اسپانیا ۲ بر یک انگلیس را شکست می‌دهد. در مورد گلزنان نظری ندارم، چون سخت است. بازیکنان مهمی در ترکیب دو تیم حضور دارند و به همین دلیل بازی جذابی از آب در می‌آید اما اسامی گلزنان را نمی‌توانم حدس بزنم.»

با توجه به سابقه طولانی حضور جهانبخش در هلند، این کشور بعد از ایران تقریباً به خانه دوم او تبدیل شده است. وقتی از او پرسیدیم در این تورنمنت طرفدار کدام تیم بودی، نام تیمی را می‌گوید که حدس می‌زدیم: «مشخص است، طرفدار هلند بودم. بعد از ایران، هلند خانه دوم من است و سال‌های خوبی را در این کشور سپری کردم. دوست داشتم هلند قهرمان شود اما حیف که نتوانست به فینال برسد.»

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392102

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]